فرصتی برای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست با رادیو «طبیعت»

سمیع زاده گفت: اشاعه فرهنگ کشاورزی سالم و علمی، حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و انتشار سریع اخبار در این حوزه از اهداف رادیو «طبیعت» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احسان سمیع زاده»، امروز (سه شنبه 22 مهر) از افتتاح نخستین رادیوی اینترنتی کشور خبر داد و به خبرنگاران گفت: رادیو «طبیعت» به عنوان نخستین رادیوی اینترنتی کشور افتتاح شده و دفتر مرکزی آن در شیراز است.

مدیر رادیو «طبیعت» افزود: از اهداف اصلی این رادیو، نشان دادن زیبایی زندگی و جهان اطراف با محوریت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی بوده و به تازگی در کشور راه اندازی شده است و اشاعه فرهنگ کشاورزی سالم و علمی، حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و انتشار سریع اخبار این حوزه از دیگر اهداف آن به شمار می رود.

وی اضافه کرد: با ایجاد یک رادیوی اینترنتی، فرصت نمایش ظرفیت های طبیعی کشور با استفاده از فناوری روز در فضای مجازی فراهم شده است.

سمیع زاده تاکید کرد: توجه به همکاری همه‌ جانبه و حرفه‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در رادیو، تلویزیون و سینما، توجه به نیرو‌های جوان و پرانگیزه و حمایت از استعداد‌های کمتر دیده شده در برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از دیگر اولویت های رادیو «طبیعت» به شمار می رود.

وی با اشاره به مخاطبان این رادیوی اینترنتی گفت: مخاطبان این رسانه‌ شنیداری، علاقمندان به حوزه های محیط زیست، کشاورزی و منابع هستند و رادیو به گروه، سازمان، حزب و بنگاه اقتصادی و سیاسی دولتی یا غیر دولتی وابسته نیست و در چارچوب مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

سمیع زاده اعلام کرد: علاقمندان این حوزه ها می توانند نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را به آدرس info@radiotabiat.ir ارسال کنند و رادیو «طبیعت» را در آدرس www.radiotabiat.ir و تلفن همراه خود دنبال کنند.

کد خبر 982768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha