۱۰ میلیارد ریال کمک های خیرین جذب کمیته امداد زیرکوه شد

مدیر کمیته امداد زیرکوه از جذب بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک های خیرین خبر داد و گفت: از مرحله نخست اجرای طرح رزمایش مواسات تاکنون یک هزار و ۵۰۰ سبد غذایی بین خانوارهای تحت پوشش توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «رمضان دلباز» پیش از ظهر امروز (22 مهر) در مراسم اهدای ۹۱۵ بسته تحصیلی توسط مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی و ستاد اجرای فرمان امام (ره) به دانش آموزان نیازمند شهرستان زیرکوه اظهار داشت: امروز جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا در شرایط بحرانی به سر می برد و در این شرایط می بینیم که دست هایی یاریگر وجود دارند تا از گسترش ناملایمات جلوگیری کنند.

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه در ادامه بیان کرد: با اینکه کرونا توانست جلوی تشکل ها و اجتماعات و محافل را بگیرد اما نتوانسته است جلوی شور و عاطفه انسان ها و مهر و محبت آنان را بگیرد و در بسیاری از صحنه ها شاهد حضور خیرین و مردم نوع دوست در کمک به نیازمندان بودیم.

 

وی با بیان اینکه در پی فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایش کمک های مومنانه در کشور راه اندازی شد، افزود: در این راستای همه تشکل ها و مردم نوع دوست ایران اسلامی به میدان آمدند و کمک های بزرگی برای محرومین و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا جمع آوری کردند.

 

دلباز با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) زیرکوه در سه مرحله توانست کمک های بسیاری را جمع آوری کند، ادامه داد: در مرحله اول که مصادف با ماه مبارک رمضان بود 14 هزار پرس غذای گرم و یک هزار و 90 بسته غذایی بین نیازمندان زیرکوه توزیع کردیم.

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه در ادامه عنوان کرد: طی مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه توانستیم یک هزار و 961 کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش یک میلیارد و 961 میلیون ریال، یک تن گوشت مرغ به ارزش  170 میلیون ریال، 270 میلیون ریال بسته تحصیلی و لباس، 21 هزار و 460 پرس غذای گرم و 431 سبد غذایی در دهه امامت و ولایت را بین نیازمندان توزیع کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز در مرحله سوم کمک های مومنانه یکصد سبد غذایی بین خانوارهای تحت پوشش توزیع می شود، افزود: در این مرحله 915 بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد زیرکوه توزیع می شود و بیش از یک هزار پرس غذای گرم از ابتدای ماه محرم تاکنون بین نیازمندان و خانوارهای تحت پوشش توزیع کردیم.

 

دلباز در پایان اظهار داشت: طی این سه مرحله توانستیم کمک‌هایی بالغ بر 10 میلیارد و 809 میلیون ریال جمع آوری کنیم و در این راستا موسسات خیریه از جمله مرکز خیریه رسانه یاران خراسان جنوبی اقدامات فراوانی انجام دادند.

کد خبر 982772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha