حاشیه سد حوزیان منطقه مناسبی برای گردشگری است

میرزایی، با اشاره به ظرفیت حاشیه سد حوزیان برای گردشگری، گفت: امیدواریم به منطقه گردشگری خوب برای مردم منطقه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حجت اله میرزایی»، امروز(22 مهر) در جلسه شورای اداری الیگودرز با اشاره به پیگیری و نظارت بر اجرای پروژه ها در هلدینگ ها، اظهار داشت: ما به عنوان معاونت ستادی وظیفه نظارت بر اجرای پروژه هایی است که مصوب شده و در مرحله اجرا قرار می گیرند.

 

معاون امور اقتصادی وزیر اقتصادی و برنامه ریزی اداره کار با اشاره به واگذاری زمین گردشگری حوزیان، زمین کشت و صنعت پنج هزار رأسی و پروژه لاستیک سازی، ادامه داد: اعلام تخصیص از بانک مرکزی ضرورتی انکار ناپذیر است.

 

وی با بیان اینکه مجتمع ورزشی کارگران پیگیری خواهد شد، افزود: در قالب بودجه فرصتی وجود دارد و در مواردی که بانک های عامل می پذیرند، پروژه ای که بیش از 40 درصد پیشرفت داشته باشد، منابع آن را سازمان برنامه و بودجه و بانک های عامل تأمین می کنند.

 

میرزایی خاطرنشان کرد: برای بیمه قالی بافان و کارگران ساختمانی حق بیمه هر بیمه شده ای باید مشخص باشد که فرد، کارفرما یا دولت پرداخت می کند.

 

وی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی بیش از 70 میلیون تومان کسری دارد، اظهار داشت: با تعیین حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی این گروه ها را بیمه می کند.

 

معاون امور اقتصادی وزیر اقتصادی و برنامه ریزی اداره کار با اشاره به همیشه تعداد زیادی در لیست انتظار هستند، گفت: پرداخت حق بیمه باید مشخص شود و سازمان تأمین اجتماعی این افراد را بیمه خواهد کرد.

کد خبر 982870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha