۲ میلیون جامانده،سهام عدالت دریافت می‌کنند

حجت‌الاسلام حسن شجاعی به ارائه طرح دو فوریتی جاماندگان سهام عدالت اشاره کرد و افزود: با تصویب مجلس شورای اسلامی ۲میلیون جامانده سهام دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار کرد: عضویت در کمیسیون اصل ۹۰ ظرفیت مطلوبی برای خدمات رسانی فراهم می‌کند که در این کمیسیون به عنوان نائب رئیس انتخاب شدم.

 


حجت الاسلام شجاعی ادامه داد: این کمیسیون می‌تواند نقش مهمی در نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایجاد کند.

 


نماینده مردم ابهر وخرم‌دره در مجلس شورای اسلامی به ارائه طرح دو فوریتی جاماندگان سهام عدالت اشاره کرد و افزود: با تصویب مجلس شورای اسلامی ۲میلیون جامانده سهام دریافت می کنند.

 


به گفته وی، در خصوص قانون کاداس نیز شکایتی در اصل ۹۰ مطرح شده است که مسئولیت آن برعهده من است که حل این مشکل موجب حل میلیون‌ها پرونده در قوه قضائیه می‌شود.

 


شجاعی با اشاره به اینکه عدم اتحاد و انسجام نمایندگان مجلس ضربه جدی به استان وارد کرده است، خاطرنشان کرد:  تلاش می‌شود با اتحاد نمایندگان فعلی این امر محقق شود.

 


نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰  با اشاره به رتبه پانزدهم استان در بحث درآمد و رتبه بیست و هشتم در بحث جذب بودجه اشاره کرد و یادآور شد: بایستی تلاش شود تا در این جایگاه ها تعادل ایجاد شود.

 


نماینده مردم ابهر وخرم‌دره در مجلس با اشاره به اینکه مبارزه جدی و بی‌امان با فساد از ماموریت‌های من است، گفت: اگر با فساد مقابله نشود فساد منتشر می‌شود.

 


حجت‌الاسلام شجاعی یادآور شد: سوابقی از فساد در استان وجود دارد که موجب راه‌اندازی پرونده‌هایی در قوه قضائیه شده است به همین دلیل باید از منبعی که بوی فساد می‌آید، حساس بود.

کد خبر 982876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha