شورای شهر کرج همواره قربانی تعجیل طرح های ۲ فوریتی است

خستو با اشاره به اهمیت انجام مطالعات ساختارمند در خصوص اجرای طرح دو فوریتی بهسازی پایانه های مسافربری کرج گفت: شورای شهر کرج همواره قربانی تعجیل طرح های دو فوریتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرج، « رحیم خستو» طی نشست شورای اسلامی شهر کرج که سه شنبه 22 مهر انجام شد گفت: طرح های دو فوریتی با تعجیل و بدون مطالعات قبلی مطرح می شود.

 

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج افزود: طرح دو فوریتی بهسازی پایانه های مسافربری کرج با تعجیل همراه است و به همین دلیل با آن مخالف هستیم.

 

به گفته خستو، شورای شهر همواره قربانی تعجیل در زمینه طرح های دو فوریتی است؛ هر لایجه شهرداری که شورای شهر کرج ارجاع می شود بدون ملاحظات لازم است.

 

وی با اشاره به اینکه چرا تا کنون به فکر اصلاح پایانه های شهری کرج نبوده اند عنوان کرد: بفرمایید مجری طرح ساماندهی کیست؟ چه کسی می خواهد اجرا کند؟ پیمانکار فنی شهرداری یا سازمان زیبا منظر است؟ چرا اکنون به فکر سامانه های پایانه شهری افتاده اید؟

 

خستو اظهار کرد: با اجرای طرح مخالفتی ندارم؛ معتقدم اگر به بحث پایانه های شهری به عنوان یک پدیده اجتماعی، شهری و معماری نگاه شود ایجاب می کند که سازمان زیبا منظر و شهرداری با حضور معاونت شهرسازی و معماری در خصوص روند اجرای آن تصمیم بگیرند.

 

 

کد خبر 982909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha