افزون بر ۸۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر در رشت توزیع می شود

قاسمی از آغاز مرحله چهارم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در رشت خبر داد و گفت: هفت هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و هزار و۴۵۰ بسته لوازم التحریر در این مرحله بین نیازمندان توزیع می شود.‌

«سیداکبر قاسمی» با اشاره به اینکه سپاه همواره در بحران‌ها و محرومیت‌زادیی از جامعه فعالیت‌های چشم‌گیری داشته و در کنار مردم بوده است به خبرنگار شبستان گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فقر نیز برنامه‌های نوینی توسط سپاه و پایگاه بسیج طراحی و در حال اجراست.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از اجرای مرحله چهارم رزمایش مواسات در رشت خبرداد و اذعان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در این مرحله از رزمایش مواسات قبل از اربعین شروع و امروز چهارشنبه( ۲۳ مهر) با حضور مسئولان و مدیران ادارات استانی برگزار می‌شود. 

 

قاسمی تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش هفت هزار و۱۰۰ بسته معیشتی و هزار و ۴۵۰ بسته لوازم التحریر جمع‌آوری و بین نیازمندان شهرستان رشت توزیع می‌شود. 

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت و در قالب قرارگاه محله جمع‌آوری شده است خاطرنشان ساخت: از همکاری همه مسئولان پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت امنای مساجد، خیرین و آحاد مردم که در این کار خیر گام برداشته و همکاری را در این مدت متحمل شده‌اند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

کد خبر 983019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha