عدم اقامه نماز جمعه در ۴۵ شهر فارس

حجت الاسلام ملک مکان گفت: با استناد به نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماز جمعه در روز ۲۵ مهر در ۴۵ شهر استان به دلیل وضعیت قرمز کرونا اقامه نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 23 مهر) از عدم برگزاری نماز جمعه در 18 شهرستان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: با استناد به نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماز جمعه در روز 25 مهر در  45 شهر استان اقامه نخواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در فارس افزود: شهر شیراز نیز که در وضعیت قرمز کرونایی و شرایط ویژه قرار دارد شامل این موارد است که با هدف مقابله با شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم، نمازجمعه در آن در این هفته برگزار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب در شهرستان های شیراز، ارسنجان، آباده، اقلید سپیدان، بوانات، خرمبید، کازرون، خفر، پاسارگاد، فسا، جهرم، استهبان، مرودشت، کوار، زرقان، نورآباد، گراش، و توابع این شهرستان ها، نماز جمعه این هفته لغو شده است.

حجت الاسلام ملک مکان تاکید کرد: نماز جمعه بر اساس نامه دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی مقابله با کرونا در سایر شهرستان ها و شهرهای فارس که وضعیت قرمز ندارند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

کد خبر 983340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha