تولید روزانه بیش از هزار ماسک توسط کانون مسجد/ تاسیس مرکز نیکوکاری از طریق فروش ماسک مازاد

مدیر کانون شهید حسین کریمی بندرعباس با اشاره به تولید روزانه بیش از هزار ماسک، گفت: پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا در استان هرمزگان ماسک‌های مازاد در دیگر مناطق به فروش می‌رفت که از سود آن برای تهیه بسته‌های غذایی و تاسیس یک موسسه خیریه شد.

«حسینی» صبح امروز (24مهرماه) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس اظهار کرد: کانون شهید حسین کریمی در بدو شیوع ویروس کرونا به کشور و استان هرمزگان کارگاه تولید ماسک توسط اعضا راه‌اندازی شد.

 

وی با ذکر این نکته که بیش از 50 نفر در این کارگاه فعالیت می‌کردند، عنوان کرد: اعضا به صورت داوطلبانه در این امر شکت کردند.

 

مدیر کانون شهید حسین کریمی بندرعباس با اشاره به تولید میانگین هزار و 100 ماسک در هر روز، ابراز داشت: پیش از شیوع گسترده بیماری کووید – 19 در استان هرمزگان ماسک‌های مازاد در دیگر مناطق به فروش می‌رفت که از سود آن برای تهیه بسته‌های غذایی و تاسیس یک موسسه خیریه شد.

 

حسینی ادامه داد: در پی تاسیس این موسسه، 200 خانواده نیازمند در منطقه شناسایی شد و کمک هزینه‌هایی برای این افراد در نظر گرفته شد. با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک هزینه‌هایی نظیر خرید تبلت، یخچال و ... در نظر گرفته شد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های پیش از کرونا کانون حسین کریمی بندرعباس، مطرح کرد: هر هفته به همراه یکی از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس با خانواده جانبازان و شهدای دفاع مقدس دیدار می‌کردیم.

 

مدیر کانون شهید حسین کریمی بندرعباس بیان داشت: هر ساله برای راهپیمایی اربعین دو کاروان را از طریق کانون مسجد راهی می‌کردیم؛ حتی از روستاهای همجوار نیز به این مسجد مراجعه می‌کردند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا عزاداری به صورت محدود در حیاط مسجد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

حسینی تشریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی نظیر فوتبال، گل‌کوچک، تنیس و ... با استقبال خوبی از سوی جوانان و نوجوانان روبرو بود. در برنامه 6 ماهه دوم سال به دنبال تطبیق برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب فضای مجازی یا حضوری با ملاحظات بهداشتی با شرایط بهداشتی جامعه هستیم.

 

وی اذعان کرد: هر دوماه یک کلاس آموزشی با حضور اساتید مطرح کشوری در حوزه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد برگزار می‌شود که تاثیرات بسیار مثبتی را در این زمینه گذاشته است.

 

کد خبر 983350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha