با تمام توان از واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین حمایت می کنیم

جمالی پور گفت: ما با تمام توان از واحدهای صنعتی و تولیدی استان برای رونق تولید و ایجاد اشتغال حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در شهرستان آبیک بیان کرد: اصلی ‌ترین سیاست دولت در مسیر تحقق رونق و جهش تولید، حمایت از تولید داخلی است.

 

استاندار قزوین ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که باید در مدیریت‌ های خود تجدید نظر کرده و با تلاش بیشتر بر مشکلات غلبه کنیم.

 

وی با تاکید بر ضرورت جلب مشارکت فعالانه مردم و بخش خصوصی برای توسعه اشتغال، بهبود اقتصاد و رونق کارآفرینی، تصریح کرد: باید زمینه بهره مندی از ظرفیت‌های استان در مسیر رونق اقتصادی و اشتغالزایی فراهم شود.

 

جمالی پور اضافه کرد: هرچند بیماری کرونا در جهان گسترش پیدا کرده، اما نباید از تولید و رونق اقتصادی غافل شویم.

 

وی با بیان اینکه رونق تولید موجب قدرت اقتصادی می‌شود، خاطرنشان کرد: نیاز اساسی کشور افزایش تولید است و باید از فرصت تحریم‌ ها برای خودکفایی در بخش‌ های مختلف استفاده کنیم.

 

استاندار قزوین با اشاره به راه اندازی چندین خط تولید مواد بهداشتی در استان برای مقابله با کرونا، افزود: عزم صنعتگران در ایجاد خطوط تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مقابله با بیماری کرونا ستودنی است.

 

وی اعلام کرد: عبور از محدودیت‌های ناشی از تشدید تحریم‌ها و شرایط ناشی از شیوع کرونا با تلاش بیشتر و بهره‌ گیری از ظرفیت‌ها امکان ‌پذیر است و ما با تمام توان از واحدهای صنعتی و تولیدی استان برای رونق تولید و ایجاد اشتغال حمایت خواهیم کرد.

 

جمالی پور یادآور شد: رونق تولید در کشور موجب عرضه بیشتر کالاهای داخلی و در نتیجه متعادل شدن قیمت‌ها و کاهش فشار اقتصادی بر مردم خواهد شد.

 

کد خبر 983372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha