کمک های مومنانه گردان ۱۱۷ امام حسین(ع) در منطقه حاشیه نشین یحیی آباد

فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) آران و بیدگل از توزیع کمک های مومنانه این گردان ویژه ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در منطقه حاشیه نشین یحیی آباد خبر داد.

سرگرد «محسنی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه رحلت پیامبر اعظم (ص) ، شهادت کریم اهلبیت امام حسن مجتبی (ع)  و ثامن الحجج امام رضا (ع) گروه جهادی شهید کاوانی از گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) با حضور در منطقه یحیی آباد و دیدار با معتمدین منطقه و حضور در مسجد و هیات مذهبی کمک های معیشتی این گردان را در بین اهالی این منطقه محروم و حاشیه نشین توزیع کردند.

 

فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) آران و بیدگل افزود: با توجه به اینکه موضوع کمک مومنانه فرمان مقام معظم رهبری بوده، حجت و تکلیف را بر ما تمام کرده است و بسیجیان اجرای آن را بر خود واجب می دانند چنان که در سراسر کشور ارزشمند ترین و عمده ترین نقش را در طرح کمک مؤمنانه و مقابله با ویروس کرونا داشته اند.

 

محسنی مقدم بیان داشت: در دیدار با معتمدین و مردم منطقه یحیی آباد علاوه بر توزیع بسته های کمک مؤمنانه ، مباحث روز کشور از قبیل تهاجم فرهنگی ، جنگ اقتصادی و فرهنگی تحمیلی از سوی دشمن و ارائه راهکارهای مقابله با نقشه های دشمن از قبیل عمل به اقتصاد مقاومتی و بازگشت به دستورات انقلابی و اسلامی بزرگان و رهبران انقلابی در بین مردم مطرح و روشنگری شد.

 

 در خصوص برنامه های دشمن برای نابودی انقلاب اظهار کرد: از ابتدای انقلاب سپاه و بسیج تمام تلاش خود را برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب به کار برد و نتیجه آن تقدیم هزاران شهید و ایثارگر برای حفظ انقلاب است که در هر کوچه و خیابان چندین شهید خودنمایی می کند.  


وی ادامه داد: مطمئن باشید خون پاک جوانان این مرز و بوم پاسبان و حافظ نظام و انقلاب است، هرگز از ولایت فقیه و رهبری فاصله نگیریم تا در مسیر درست حرکت کنیم و انقلاب بیمه بماند چرا که خارج شدن از مسیر انقلاب برابر است با سقوط خود فرد و انقلاب به مسیر خود ادامه می دهد و منتظر هیچ فردی نخواهد ماند./

کد خبر 983377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha