۱۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رهبری به شیروان تخصیص یافت

فرماندار شیروان گفت: هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان تخصیص یافته است.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: امروز هشتمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی به استان خراسان شمالی و شهرستان شیروان است که هزار و 520 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان تخصیص یافته است.

 

فرماندار شیروان بیان کرد: همچنین 179 طرح در حوزه های آموزش و پرورش، راه روستایی، خدمات برق، گاز، آب شرب، عشایر، ورزش، طرح هادی، بهداشت و درمان، شهرداری ها و کتابخانه ها، کلنگ زنی و اجرا شد.

 

مرآتی خاطرنشان کرد: اگر سفر مقام معظم رهبری در سال 91 به خراسان شمالی و مصوبات بابرکت ایشان نبود، قطعا محرومیت ما در استان بیشتر از این بود.

 

وی عنوان کرد: 24 مهرماه سالروز سفر پرخیر و برکت امام خامنه ای مد ظله العالی به شهرستان شیروان در میان استقبال حماسی و پرشور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی دارالمصلین، برکات مادی و معنوی بسیاری برای مردم داشته است.

 

نماینده عالی دولت در شیروان بیان کرد: از طرح های مهم می توان به ساخت چندین فضای آموزشی و ورزشی بزرگ، آغاز گازرسانی به چندین روستای شهرستان، ساخت اردوگاه کاردرمانی زندان، پاسگاه انتظامی باغان و مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست این شهرستان اشاره کرد.

 

شیروان دومین شهر بزرگ خراسان شمالی است که ۲۴ مهر سال ۹۱ میزبان مقام معظم رهبری بود.

کد خبر 983385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha