عزاداری ۲۸ صفر به صورت مجازی در کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان

ناهیدی فرد با اشاره به عزاداری ۲۸ صفر به صورت مجازی در کانون های مساجد همدان گفت: سیره اخلاقی و تربیتی پیامبر اکرم(ص) بهترین و شایسته ترین الگو برای هدایت بشریت است.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان  با اشاره به  28 صفر سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) گفت: پیامبر اعظم(ص) نمونه و الگوی مکارم اخلاقی برای تمام انسانها در همه اعصار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: از ویژگیهای شایسته اخلاق انسانی 'رفتار مناسب در جامعه و داشتن آداب صحیح معاشرت' است که در این زمینه انبیا و ائمه معصومین(ع) سفارش و تاکید فراوانی کرده اند.

 

وی افزود: با تامل و نگرش در زندگانی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می توان معیارها و ارزش های درست  را شناخت و در راستای کاربردی کردن آن ها در زندگی تلاش کرد.

 

وی بیان کرد: حضرت محمد مصطفی(ص) بهترین و کامل ترین اسوه راستین بشریت است و به دلیل تاکید ایشان بر ترویج اخلاق و کردار کریمانه در طول 23 سال نبوت خود موفق شدند دلهای گمراه بسیاری را شیفته مکتب اسلام نمایند.

 

وی با بیان تلاش های پیامبر اکرم (ص) در اصلاح جامعه گفت: پیامبر مهربانی برای نجات جامعه، مشقت های فراوانی را متحمل شد و تلاش های بسیاری  نمود تا بتواند انسانیت را جایگزین جهالت نماید.

 

ناهیدی فرد با بیان اینکه دین اسلام میراث ارزشمندی می باشد که به دست ما مسلمانان رسیده است ، اظهار داشت: باید در جهت حفظ ارزشهای اسلامی، اخلاقی و انسانی دین اسلام  و ترویج آن در جامعه گام برداشت.

کد خبر 983401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha