رزمایش بزرگ دفاع زیستی و مبارزه با کرونا در کمیجان

به همت گروه های جهادی زمایش بزرگ دفاع زیستی و مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان کمیجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «نعمت کمیزی» در حاشیه این رزمایش با اشاره به اینکه گروه های جهادی تمام قد آماده خدمت و حفاظت و دفاع از سلامتی مردم هستند، گفت: رزمایش بزرگ دفاع زیستی و مبارزه با ویروس کرونا به صورت هماهنگ با حضور گسترده نیروهای مسلح و همچنین گروه های داوطلب جهادی و مردمی با هدف ضدعفونی و پاکسازی معابر و فضاهای عمومی در سطح شهرستان کمیجان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان افزود: باتوجه به شیوع گسترده و موج جدید ویروس کرونا در سطح استان و به تبع آن در این شهرستان، نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج برخود تکلیف دانستند برای حفظ سلامتی مردم دست به کار شده و اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این رزمایش نیروهای مسلح با همکاری دستگاه های امدادی و سایر بخش های مختلف شهرستان را تقسیم بندی و یکپارچه در سطح شهرستان حاضر شدند، ادامه داد: این امر سبب گند زدایی یکپارچه و اعلام اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم می شود.

 

وی خدمت کردن به مردم را افتخاری بالا و ارزشمند  دانست و گفت: حضور و در کنار مردم بودن و برای مردم خدمت کردن یک توفیق الهی و ابدی برای جهادگران محسوب می شود که رضای الهی را به دنبال دارد.

 

کمیزی اضافه کرد: امید است مردم مومن و متدین شهرستان کمیجان نیز همچون سایر مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه را برای شکست این ویروس منحوس فراهم کنند.

کد خبر 983424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha