راه اندازی باشگاه مجازی تندرستی در گلستان

غیناقی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیاز است که باشگاه مجازی تندرسی در گلستان راه اندازی شود.

به گزارش خبرگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «الهه غیناقی» صبح امروز (پنجشنبه 24 مهر) در مجمع انتخابات هیئت ورزش های همگانی استان گلستان اظهار کرد: با کمک همدیگر بتوانیم آنچنان شایسته استان است اقدام کنیم، وظیفه سنگینی برعهده ما قرار داده شده است و این قول را می دهم از همه توان خود در زمینه هیات ورزش همگانی استفاده کنیم.

 

رئیس هیئت ورزش های همگانی گلستان ادامه داد: ورزش همگانی برای ایران فعال از طریق استان ها می تواند شکل بگیرد.

 

غیناقی یادآور شد: باید جامعه هدف مثل دانشجویی، دانش آموزی و سالمندان و کارکنان دستگاه های اجرایی مد نظر هیئت ورزش همگانی قرار گیرد.

 

وی تاکید کرد: تشکیل اتاق های فکر برای شادابی عموم جامعه باید در هیات ورزش های همگانی دنبال شود و  در این راستا تفاهم نامه با ورزش و جوانان، بهزیستی، فنی و حرفه ای و  ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی تدوین شده است.

 

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گلستان به بابیان اینکه باید الگوی توسعه مشارکتی در ورزش همگانی به وجود بیاید، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا با استفاده از بستر فضای مجازی می توانیم باشگاه مجازی تندرسی را راه اندازی کنیم.

 

غیناقی بیان کرد: تشکیل کمیته استان قانون گذار تندرستی و سلامت، تشکیل قرارگاه عملیاتی زیر مجموعه کمیته های همگانی و تاسیس رسانه ورزش همگانی با همکاری صدا و سیما از دیگر برنامه هایی است که پیگیری می کنم.

 

کد خبر 983472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha