احیای ظرفیت های راکد مانده بستر شکوفایی اقتصادی است

خادمی با اشاره به واحدهای اقتصادی راکد مانده استان، افزود: تلاش می شود با جذب حمایت های موجود در راستای احیای ظرفیت های راکند مانده در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصادی استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(24 مهر) در حاشه جلسه مشترک گفتگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه مشترکی در استان برگزار شد و پی گیری های لازم برای احیای واحد های اقتصادی راکد مانده استان انجام شد.

 

استاندار لرستان افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارتی گسترده است و بیش از 10 اداره کل، بانک و مجموعه در استان دارد.

 

وی بیان کرد: امروز بخش های مهمی بویژه در حوزه سرمایه گذاری، حوزه درمان، امور رفاهی و  موضوع های اشتغال و اشتغال های خرد که در حوزه این سازمان قرار می گیرد را بررسی کردیم.

 

خادمی با اشاره به مصوبان این جلسه، گفت: تلاش می شود برای رونق اقتصادی استان و احیای واحدهای اقتصادی راکد شده استان، این مصوبات پیگیری شود.

 

وی افزود: بخشی از این مصوبات در وزارت تعاون و بخشی دیگر در استان پیگیری خواهد شد.

 

خادمی با اشاره به وجود توانمندی های گسترده در استان لرستان اظهار کرد: امید می رود با احیای ظرفیت های راکد مانده استان و بهره برداری صحیح از پتانسیل ها موجود درآینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصاد و اشتغال در استان باشیم.

 

استاندارلرستان همچنین با بیان اینکه پیگیر جذب مشارکت بانک ها برای احیای واحد های اقتصادی هستیم، افزود: انشاء الله این اقدام در جهت رونق تولید و کاهش بیکاری اثر گذار باشد.

 

کد خبر 983474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha