با شنیدن درد دل تولیدکنندگان باید برای تولید اشک ریخت

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: با شنیدن درد دل تولیدکنندگان باید برای تولید اشک ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس و اعضای شورای نگهبان قانون اساسی دشت ورامین گفت: در کشور ما ظرفیت های فراوانی داریم که نمی توانیم از آنها درست بهره ببریم و وقتی  درد دل های تولید کننده را می شنویم دوست داریم درکنار این عزیزان برای تولید اشک بریزیم.


وی از شهرستان ورامین بعنوان شهرستان کم نظیر در جهت جذب نیروی کار نام برد و تصریح کرد: آیا باور می کنید در ورامین نیروی کار لازم است و این در کشور کم نظیر است و جوانان و کسانی که جویای کار هستند بدانند  که همه کارها پشت میز نشستن است و باید برای موفقیت کشور در همه کارها ورود و تلاش کنیم.


محمودی با انتقاد از شرایط فعلی کشور گفت: اگر در کارها اصل رها شود و به فرع پرداخته شود و آدم های شایسته کنار باشند و کسانی که کار بلد نیستن بر مسند ها بنشینن میشود زمان صدر اسلام که وصیت پیامبر اکرم صلی الله علیه را اجرا نکردند و بی کفایت ها را مسند نشین کردن و شد آن که نباید می شد.


ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: وقتی در جامعه اسلامی علی ها خانه نشین بشوند معاویه ها، مسند نشین می گردند ودر انقلاب اسلامی نیز وقتی شهدای بزرگواری مانند چمران، بهشتی رجایی و...شهید شدند متأسفانه گاهی اوقات گرفتار نفوذی ها و فتنه گر ها شدیم و حاصل آن بلایی است که بر سر اقتصاد و فرهنگ آمده است.


محمودی گفت: ۲۲۰ هزار شهید ندادیم که این وضع را ببینیم برخی از مسئولین فرزندانشان در خارج هستند و خودشان هم اندکی بفکر مردم و بلاهایی که بر سر مردم می آورند نیستند.


امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از جریان نفوذ در کشور بیان داشت: وظیفه ما و خصوصا شما اعضای شورای نگهبان ضمن اجرای قانون مبارزه با جریان نفوذ و حقه بازهای داخلی است و متاسفانه می بینیم علیرغم کارهایی که شده جنگ نرم دشمن توانسته است در کشور اثراتی بگذارد.


عضو شورای امربه معروف و نهی از منکر استان تهران ادامه داد: به فکر مردم و اصل ها باشید نه فرع ها، مردم به خدمت نیاز دارند و اگر مسئولیتی دارید باید فانی در مردم باشد و وظیفه ما خدمت به مردم است، بعضی ها می خواهند همه تقصیرها را به گردن مقام معظم رهبری بیندازند اما واقعا به امریات ایشان توجه شد که حالا ایشان را متهم میکنند.


وی به مهمترین مسائلی که در این چند سال توسط رهبری معظم زیاد تکرار می گردد اشاره داشت و گفت: سیاست های اقتصادی ، افزایش جمعیت، مسائل بانکی و فرهنگی که توسط حضرت آقا ابلاغ می گردد چرا باید روی زمین بماند چرا مسئولین تن به کارهای واجب و اصلی نمی دهند و دنبال فرعیاتی مانند رفع حصر می روند.


محمودی با اظهار تاسف از بعضی عملکرد ها در راس نظام، بیان داشت: بعضی از عملکرد ها در لباس روحانیت آبروی این لباس مقدس را برده است اما نباید عملکرد ها را پای دین و لباس روحانیت نوشت چرا که لباس روحانیت و دین اسلام بدور از عیب است و هر چه هست از عملکرد هاست.


امام جمعه موقت ورامین در پایان خطاب به رئیس و اعضای شورای نگهبان شهرستان های ورامین و قرچک گفت: ما از لحاظ روشهای اخلاقی و سیاسی یکی هستیم و شما را از خودمان می‌دانیم و امیدواریم در انتخابات سال بعد مردم با شعور ما از عملکرد گذشته درس بگیرند و بهترین اتفاق را برای کشور رقم بزنند.


سید حسین میری رئیس دفتر شورای نگهبان قانون اساسی دشت ورامین، نیز در این جلسه گفت: در جمهوری اسلامی افرادی که سلامت باشند و وسط میدان مبارزه بوده اند بیشترین ضربه ها را خورده اند و شورای نگهبان نیز یکی از اینهاست که بیشترین هجمه ها را داشته است.


وی گفت: مردم باید مطالبه گر باشند و باید با توجه انتخاباتی که برگزار می گردد سراغ منتخبین بروند و از آنها مطالبه گری کنند.

کد خبر 983502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha