تعطیلی تفرجگاه های شهرستان لنگرود تا اطلاع ثانوی

حیدری گفت: از امروز(۲۴ مهر) همه تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی شهرستان لنگرود مسدود بوده و این دستور به همه بخشداران و شهرداران ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « رحیم حیدری» امروز(پنج شنبه،۲۴ مهر) در جمع خبرنگاران با اشاه به تاکید استاندار گیلان مبنی بر انسداد تمامی تفرجگاه ها و مراکز تفریحی استان به علت شیوع ویروس کرونا، گفت: از امروز( ۲۴ مهر) همه تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی شهرستان لنگرود مسدود بوده و این دستور به همه بخشداران و شهرداران ابلاغ شده است.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه مردم با قطع چرخه ویروس کرونا، مسئولین را یاری کنند، افزود: مردم با استفاده از اقلام مراقبتی مانند ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باعث قطع و کاهش ابتلا به ویروس شوند و از سفر و رفت و آمدهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

 

حیدری ادامه داد: بخشداران و شهرداران هم باید ضمن اتخاذ تمهیدات لازم در این خصوص، بر استمرار این تعطیلی ها نظارت جدی داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه متاسفانه گیلان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و لازم است همه شهروندان مقررات کرونایی را رعایت کنند، تاکید کرد: به علت شیوع ویروس کرونا ورود به پارک فجر لنگرود، خانه روستایی کومله،  ساحل و تفرجگاه های چاف و چمخاله، بوستان بهارنارنج کومله، پارک بهارستان اطاقور، پارک جنگلی توسکا چمخاله، پارک کودک شلمان و.... تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

 

کد خبر 983525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha