۱۵۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان کم برخوردار انزلی توزیع شد

حجت الاسلام خوبرو از توزیع ۱۵۰ بسته تحصیلی توسط هیئت امنا و پایگاه برادران و خواهران بقاع متبرکه بی بی حوریه (س) بین دانش آموزان کم برخوردار و بی بضاعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «عباس خوبرو» امروز (پنج شنبه، 24 مهر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اداره به مناسبت دهه وقف اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی و بازدید از بقاع متبرکه و موقوفات این شهرستان کرده است.

 

رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بندرانزلی متذکر شد: در زمان شیوع ویروس کرونا نیز هزار عدد ماسک در کارگاه تولید ماسک بقعه متبرکه بی بی حوریه تحت عنوان طرح شمیم خدمت تولید و به صورت رایگان بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی به توزیع یک هزار و 500 بسته معیشتی برای افراد نیازمند در بقاع متبرکه به مناسبت شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: همچنین ویژه برنامه ضیافت الهی شامل ترتیل خوانی قرآن کریم،  تفسیر قرآن توسط امام جمعه شهرستان در بقاع متبرکه به صورت مجازی و بدون مستمع انجام شد.  

 

خوبرو خاطر نشان کرد: امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا و ممنوعیت پذیرش زائر در بقاع متبرکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی برای رفاه حال زائرین اقدام به راه اندازی خیمه‌های معرفت تحت عنوان طرح آرامش بهاری کرد.

 

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون این اداره اقدام به برگزاری و اجرای ویژه برنامه نشاط معنوی در فصل تابستان، برگزاری کلاس های قرآن با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی در بقعه بی بی حوریه (س)، جشن ولایت علوی،  دعای عرفه، همایش بانوان ولایی، مراسم اعیاد غدیر و قربان در بقاع متبرکه، بصیرت عاشورایی(ماه محرم و صفر)، مراسم لبیک یا حسین، شیرخوارگان حسینی،  رهروان زینب( س) تاسوعا و عاشورا،  پخت هزار عدد غذای گرم در روز عاشورا با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه بی حوریه، برگزاری مراسم مسابقات قرآن به صورت منطقه‌ای در شهرستان بندر انزلی و استانی و برگزاری مسابقات تفسیر قرآن کرده است.

کد خبر 983570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha