پایگاه های اهدای خون در ایام پایانی ماه صفر پذیرای مردم هستند

حسنی با بیان این که در پایگاه های اهدای خون همه پروتکل های بهداشتی رعایت می شود، گفت: این پایگاه ها در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند.

«علی حسنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، ضمن تسلیت فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم(ص)و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر پایگاه های اهدای خون در خراسان رضوی پذیرای اهداکنندگان خون هستند؛2 پایگاه اهدای خون در مشهد مقدس در این روزها به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند.

 

معاون فنی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی با بیان این که یکی از این پایگاه ها، پایگاه اهدا خون خیابان دانشگاه روبه رو خیابان کفایی است؛ افزود: پایگاه دوم نیز پایگاه ثامن نام دارد، این پایگاه در پارکینگ شماره 4 حرم مطهر رضوی واقع شده است؛ این پایگاه ها در روزهای 25 و 26 مهر از ساعت 8 تا 13 آماده پذیرش داوطلبان اهدا خون هستند.

 

وی با اشاره به این که همه عزیزانی که مایل هستند برای اهدای خون مراجعه کنند باید کارت ملی همراه خود داشته باشند؛  ادامه داد: مردم عزیز حتما ماسک همراه داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی را تا هر زمان که به مرکز برسند رعایت کنند؛ لازم است بگویم که در پایگاه های اهدا خون همه پروتکل های بهداشتی رعایت می شود .

 

حسنی گفت: ویروس کرونا از طریق خون و فرآورده های خونی منتقل نمی شود؛ ذخایر خونی استان وضعیت چندان پایداری ندارد و برای این که پایداری مناسبی را ایجاد کنیم از مردم می خواهیم که با اهدای خون خود به ما کمک کنند تا چالشی در پاسخ گویی به مراکز درمانی ایجاد نشود.

 

معاون فنی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی افزود: همه پایگاه ها در شهرستان های نیشابور، قوچان، گناباد، تربت حیدریه و سبزوار نیز فقط در روز 25 مهرماه از ساعت 8 وسی دقیقه تا 12 و سی دقیقه آماده پذیرش داوطلبان ایثارگر اهدای خون خواهند بود.

 

کد خبر 983584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha