برگزیدگان مسابقه«دلنوشته به شهید» تجلیل شدند

هدایتی گفت: برگزیدگان مسابقه«دلنوشته به شهید» طی آیینی در اداره آموزش و پرورش آستارا تجلیل شدند.

«یوسف هدایتی» امروز(جمعه، ۲۵ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا اظهارکرد: مسابقه «دلنوشته به شهید» با هدف زنده نگه‌‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه به‌ویژه بین دانش‌آموزان برگزار شد.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بندر آستارا به برگزاری آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقه «دلنوشته به شهید» اشاره کرد و افزود: آیین برگزیدگان این مسابقه با حضور مدیر آموزش و پرورش، رییس اداره اوقاف و امور خیریه، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و جمعی دیگر از مسئولین در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش آستارا برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه ۱۵۰ اثر از دانش آموزان مدارس متوسطه اول و دوم آستارا به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود، تصریح کرد: ارسال این تعداد آثار نشان دهنده علاقه مندی نسل جدید به فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس است.

 

هدایتی گفت: امیدرضا مهدوی، ابوالفضل جعفری، دنیا ابراهیم پور، ارشیا سببی مقدم، محمدمهدی آقاجانی و رمیصا ذوالفقاری به عنوان نفرات برتر مسابقه «دلنوشته به شهید» معرفی و از آنان با اهدای لوح و جوایز نقدی تجلیل شد.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بندر آستارا خاطرنشان کرد: مسابقه «دلنوشته به شهید» به همت آموزش و پرورش و با مشارکت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان آستارا برگزار شد.

کد خبر 983632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha