لزوم نظارت شهروندان جهرمی بر فعالیت های شرکت های خدمات شهری

نظری با درخواست از شهروندان برای نظارت بر فعالیت شرکت های خدمات شهری در جهرم گفت: برنامه شهرداری نیز نظارت بر فعایت های پیمانکاران شرکت های خدمات شهری است.

«علیرضا نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بدون شک حوزه خدمات شهری یکی از مهمترین بخش هایی است که به صورت مستمر در شهرداری جهرم مشغول خدمت رسانی به شهروندان است.

 

شهردار جهرم با اشاره به اینکه هر چقدر میزان خدمات بالاتر برود رضایتمندی شهروندان نیز به همان میزان افزایش می یابند، افزود: نظارت بر فعالیت های پیمانکاران خدمات شهری را چند برابر می کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه تک تک شهروندان ناظر بر فعالیت این شرکت ها باشند، بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تا شهری زیبا و آرمانی برای مردم به ارمغان بیاوریم.

 

نظری با اشاره به اینکه خدماتی که شهرداری به خصوص در حوزه خدمات شهری انجام می دهد با وجود رضایت مردم اهمیت می یابد، عنوان کرد: از پیمانکاران خدمات شهری انتظار می‌رود که نظارت بیشتری بر کارگران و مجموعه خود داشته باشند زیرا مطالبه مردم ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت از سوی این شرکت ها است.

 

شهردار جهرم با اشاره به اینکه به صورت مستمر و جدی بر این شرکت ها نظارت می کنیم، تصریح کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف و کم کاری از سوی پیمانکاران حوزه خدمات شهری موارد تخلف را به سامانه ۱۳۷یا شماره تلفن ۵۴۲۳۴۷۷۰ و داخلی ۱۰۴ (معاونت خدمات شهری) گزارش دهند و شهرداری بدون هیچ گونه اغماضی با پیمانکاران برخورد قانونی می کند.

کد خبر 983657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha