شیطنت اخیر سعودی ها نشان دهنده قدرت  ایران است

حجت الاسلام باقری ارومی به شیطنت اخیر سعودی ها در تحت فشار قراردادن ورزش ایران در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: وقتی پرچم سه رنگ کشورمان در میادین ورزشی افتخار آفرینی می کند دشمنان ما اینگونه مانع تراشی می کنند و این نشان از قدرت ورزش ما دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت الاسلام«محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت شهادت پیامبر اکرم (ص) و امامان حسن مجتبی(ع) و علی بن موسی الرضا(ع) به بیان ویژگی های خاص این سه بزرگوار پرداخت و گفت: اهل بیت (ع) همگی دارای فضائل و ویژگی ها خوب اخلاقی هستند ولی به اقتضای زمان برخی ویژگی ها در بعضی امامان جلوه بیشتری پیدا کرده است.

 

امام جمعه اسالم افزود: خوش خُلقی و نرم خویی یکی از صفات بارز پیامبر اکرم (ص) بر اساس آیات قرآن است که حضرت محمد(ص) به وسیله آن توانست سرسخت ترین افراد ضد توحید و ضد انسانیت را پیرامون خود گرد آورد و دل و جان آنها را با انوار الهی روشن و هدایت کند.

 

وی تصریح کرد: صفت بخشندگی امام حسن مجتبی(ع) که بی منت بارها سرمایه خود را با نیازمندان تقسیم کرد باعث شد که ایشان به عنوان کریم اهل بیت(ع) شناخته شود.

 

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: امام رضا(ع) هم در مناظرات مختلف با نمایندگان ادیان، مذاهب و اقوام مختلف بر اساس کتاب هایشان به آنها پاسخ داد که همین امر ایشان را به لقب عالم آل محمد معروف کرد.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با اشاره به اول ربیع الاول سالروز هجرت تاریخ ساز پیامبر اسلام(ص) به چگونگی هجرت و کیفیت حرکت پیامبر (ص) و ایثار و فداکاری امیرالمؤمنین علی(ع) در خوابیدن در بستر پیامبر(ص) پرداخت و اظهارکرد: هجرت پیامبر (ص) شروع مرحله جدید اسلام و زمینه ساز گسترش دین اسلام در جهان شد.

 

این استاد حوزه گفت: خداوند همیشه در بن بست ها راهی را به روی انسان ها باز می کند و هجرت یکی از آن راه هاست که نه تنها در هجرت دیار و سرزمین و بلکه در هجرت درونی و حرکت از بدی ها به خوبی ها می تواند راهگشای زندگی انسان باشد.

 

وی با گرامیداشت ۲۶ مهر روز ورزش و تربیت بدنی ضمن بیان فوائد فردی و اجتماعی ورزش در سلامت انسان و جامعه به آثار فرهنگی و سیاسی ورزش در انتشار پیام های دینی و انقلابی پرداخت.

 

حجت الاسلام باقری ارومی به شیطنت اخیر سعودی ها و رسانه های وابسته به آنان در تحت فشار قراردادن ورزش ایران در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: وقتی پرچم سه رنگ و توحیدی کشورمان در میادین ورزشی افتخار آفرینی می کند دشمنان ما اینگونه مانع تراشی می کنند و این نشان از قدرت ورزش ما دارد.

کد خبر 983729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha