مردم بوکان خیلی کم از ماسک استفاده می کند

محمد عباسی گفت: متاسفانه مردم بوکان کرونا را جدی نگرفتند و استفاده از ماسک به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است.

«محمد عباسی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: با اینکه پیک سوم کرونا بسیار خطرناک تر شده است، اما مردم بوکان رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی نگرفته اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان افزود: تنها راه کنترل و مقابله با بیماری کرونا استفاده از ماست در اماکن عمومی است.

 به وی با بیان اینکه مردم بوکان بسیار سهل انگار شدند، تصریح کرد: گسترش شیوع بیماری کرونا در بوکان به مرز نگران‌کننده ای رسیده و این در حالیست استفاده از ماسک در اماکن عمومی توسط این شهروندان به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است.

 این مسئول خاطرنشان کرد: رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مرتب دستها واستفاده از ماسک مهمترین و تنها راه مقابله و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کروناست و مردم باید در راستای اهمیت به این مسائل کوشا باشند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان اضافه کرد: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در بوکان روز به روز در حال افزایش است که این مسئله زنگ خطری برای مردم و مسئولان است.

 عباسی گفت: گشت های سلامت در شهرستان باید به صورت کاربردی تر و با اعمال قانون بیشتری با اصناف برخورد کنند و تمامی واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند، بلافاصله پلمپ شوند.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم های عروسی و مراسم های عزاداری از جمله اتفاق های نگران کننده در بوکان است از طرف مردم و مسئولان جدی گرفته نمی شود.

کد خبر 983760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha