احمد یلالی  به همرزمان شهیدش پیوست

حاج احمد یلالی خادم از مدیران فعال کانون‌‌های فرهنگی هنری شهرستان آبادان صبح امروز (جمعه ۲۵ مهر) در پی ابتلا به کرونا به همرزمان شهیدش پیوست و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حاج احمد یلالی» از پیشکسوتان جنگ تحمیلی و یکی از مدیران موفق و فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد آبادان صبح امروز (جمعه ۲۵ مهر) پس از تحمل یک دوره بیماری و ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان همزمان با سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان جهان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) دعوت حق را لبیک گفت و به سوی همرزمان شهیدش پیوست.

 

این مجاهد اسوه در منطقه آزاد اروند به عنوان خادم الشهدا معروف بود که در حوزه خاطره گویی رزمندان و شهدا و همچنین کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم آبادان فعالیت چشم گیری را از خود بر جای گذاشت و امروز آبادان در سوگ این هنرمند، رزمنده هشت سال دفاع مقدس نشست.

 

کلیه شخصیت ها اعم از مدیران و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، ائمه جمعه و جماعات آبادان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، فرماندار ویژه و دیگر مسئولان شهرستان آبادان این ضایعه تاسف بار را به خانواده ایشان، مردم انقلابی و مقاوم شهرستان تسلیت گفتند.

 

«حمید بحرینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در منطقه آزاد اروند، درباره این مجاهد عرصه فرهنگ، ایثار و شهادت اظهار کرد: این قهرمان جبهه های حق علیه باطل به معنای واقعی اسوه جهاد، جهادگر بسیجی و خادم الشهدا بود، چرا که تمام عمر خود را وقف خدمت بی منت به خانواده های معظم و معزز شهدا و یاری محرمین کرد و درس های بسیاری از خدمت به مردم شریف این دیار را به ما آموخت.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند، افزود: حاج احمد یلالی همیشه و در همه حال در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خدمت بی منت داشت.

 

وی تصریح کرد: بر خود واجب و لازم می دانم از طرف مدیریت توسعه فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند این ضایعه دردناک و ناباورانه را به خانواده معزز ایشان، مردم ولایتمدار آبادان، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و دوستان این مجاهد اسوه تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

 

بحرینی یاد آور شد: بی شک این اندوه بسیار بزرگی برای همه ما بود و قطعا راه این خادم الشهدا ادامه خواهد داشت، لذا باید قدر چنین انسان هایی که فقط برای رضای خدا بی منت کار و تلاش می کنند را بیشتر دانست.

 

خبرگزاری شبستان خوزستان فقدان این اسوه جهاد، خادم الشهدا، و الگوی ایثار و شهادت را به مردم شهیدپرور آبادان و خانواده آن مرحوم مغفور تسلیت عرض می کند و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه را مسئلت دارد.

 

کد خبر 983772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha