برگزاری مراسم عروسی در خانه باغ ها ممنوع است

محمد امین زاده گفت: با برگزار کنندگان مراسم عروسی در خانه باغ های بوکان به شدت برخورد قانونی خواهد شد چرا که یکی از مهمترین عوامل شیوع کرونا در شهرستان هستند.

«محمد امین زاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: با تمامی خانه باغ هایی که اقدام به برگزاری مراسم عروسی کردند و با اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند برخورد قانونی خواهد شد.

 

فرماندار بوکان افزود: افزایش سرعت شیوع کرونا در بوکان و همچنین افزایش تعداد مبتلایان در این شهرستان و نرخ بالای مرگ و میر بسیار نگران کننده است که متاسفانه در روزهای اخیر شاهد شیوع این ویروس در بین جوانان هستیم.

 

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک از ملزومات دنیای امروز است، خاطرنشان کرد: برخی از آموزشگاه های علمی و آزاد و باشگاه های ورزشی و مکان ها و اصناف بدون توجه به تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا همچنان در حال فعالیت های غیرقانونی و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی هستند که به شدت با آنها برخورد می‌شود.

 

 این مسئول اضافه کرد: با توجه به نظارت ها و تحقیقات صورت گرفته استفاده از ماسک در میدان «دواب» این شهرستان به شدت کاهش یافته است که یکی از اماکن بسیار شلوغ و پرتردد این شهر است.

 

 فرماندار بوکان خاطرنشان کرد: بنا بر مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در این شهرستان تمامی مراجعه کنندگان به ادارات و بانک‌های سطح شهر ستان ملزم به استفاده از ماسک هستند و به افرادی که از این قانون تبعیت نمی کنند هیچگونه خدماتی ارائه نمی شود.

کد خبر 983786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha