برگزاری زیارت از راه دور در مصلای نکا

حجت الاسلام شجاعی گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، با رعایت دستور العمل های بهداشتی، زیارت از راه دور رسول اکرم(ص) در مصلای امام خمینی(ره) نکا قرائت شد.

حجت الاسلام « رمضان شجاعی» در حاشیه برگزاری زیارت از راه دور رسول اکرم(ص) در مصلای امام خمینی(ره) نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: این ایام فرصت بسیار مناسبی جهت ترویج آموزه‌های اسلامی و تجدید میثاق جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم با آرمان‌های اسلامی و دینی است و باید در این راستا تلاش شود.

رییس اداره اوقاف و امرو خیریه نکا افزود: توجه به معارف الهی اهل بیت(ع) به ویژه درس ها و آموزه های معرفتی و بصیرتی در رشد و تعالی و بالندگی جامعه اثرگذار است و نباید از این مسائل و نعمت هایی که در کنار آموزه های دینی نصیب حالمان می شود؛ غافل شد. 

وی خاطر نشان کرد: در شرائط کنونی شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی مردم، برای برگزاری مناسبت های سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، با رعایت دستور العمل های بهداشتی با قوت پای کار هستیم تا در کنار رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، حفظ شعائر دینی بر زمین نماند.

 

حجت الاسلام شجاعی گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، زیارت از راه دور رسول اکرم(ص) در مصلای امام خمینی(ره) نکا قرائت شد.

رییس اداره اوقاف و امرو خیریه نکا با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با سیره نبوی و سبک زندگی اسلامی، یادآور شد: آشنایی و انس و الفت با سیره انبیای الهی در بین جوانان تلاشی است که نباید فراموش شود و باید همگان در این بخش تلاش کنند.

کد خبر 983792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha