هزینه ۷ میلیارد تومانی هرمزگان در بازسازی بقاع متبرکه سوریه

امام جمعه شهرستان بندرعباس با اشاره به سهم هفت میلیارد تومانی هرمزگان در بازسازی بقاع متبرکه سوریه، گفت: سهم شهرستان‌های هرمزگان برای مشارکت در این امر نیز مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» ظهر امروز (25 مهرماه) در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس اتکا به ظرفیت‌های داخلی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای محور مقاومت در منطقه دانست و اظهار کرد: دشمنان با ایجاد گروه‌های افراطی تروریستی به دنبال انحراف افکار عمومی از اسلام واقعی بودند.

 

وی با اشاره به تخریب برخی از بقاع متبرکه توسط داعش در سوریه، عنوان کرد: مشارکت ایران و استان هرمزگان در بازسازی اماکن مقدس که توسط دلار سعودی‌ها و دشمنان اسلام تخریب شده بودند افتخاری بزرگی محوب می‌شود که در نهایت منجر به تقویت روابط فرهنگی و دینی دو کشور نیز خواهد شد.

 

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: استان هرمزگان حدود هفت میلیارد تومان را برای بازسازی بقاع متبرکه در سوریه هزینه خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در پایان با اشاره به سهم شهرستان‌های هرمزگان در بازسازی بقاع متبرکه، تشریح کرد: اقداماتی برای جلب مشارکت مردمی برای این امر خداپسندانه پیش‌بینی شده است که از  مبادی رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 983797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha