برپایی ایستگاه مشاوره وقف در مصلای بهشهر

فاضلی گفت: همزمان با دهه وقف و بزرگداشت این ایام، ایستگاه مشاوره وقف در مصلای بهشهر برپا شد تا در راستای نهادینه کردن وقف تلاش شود.

«محمدحسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر، از برپایی ایستگاه های وقف در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر خبر داد و اظهار کرد: این ایستگاه ها با هدف پذیرش موقوفات جدید توسط واقفین برپا شده است که خیراندیشان می توانند با مراجعه به این ایستگاه ها درجریان روند ثبت موقوفات قرار بگیرند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر ضمن گرامیداشت هفته وقف افزود:با آغاز دهه وقف برنامه های متنوعی با هدف ترویج فرهنگ مقدس وقف انجام شده که از مهمترین انها می توان به برپایی ایستگاه مشاوره وقف، مسابقه انشا نویسی،برپایی مراسم سوگواری رحلت پیامبر(ص)وشهادت امام حسن مجتبی وامام رضا(ع)  دربقاع متبرکه وامامزاده های واجب التعظیم اشاره کرد .

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج سنت حسنه وقف در بین اقشار تاثیرگزار در این حوزه خاطر نشان کرد:برای تحقق این هدف درطول هفته وقف نشست های مختلف با افراد و گروه های اثرگذار با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود.

 

فاضلی گفت: همزمان با دهه وقف و بزرگداشت این ایام، ایستگاه مشاوره وقف در مصلای بهشهر برپا شد تا در راستای نهادینه کردن وقف تلاش شود.

رئیس اداره اوقاف و امرو خیریه بهشهر با اعلام اینکه همایش یاوران وقف با هدف تجلیل از خادمین و هیات امنای موفق در امر موقوفات برگزار می شود، یادآور شد: با وقف می توان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را برطرف کرد و این همایش به صورت استانی و در راستای نهادینه کردن وقف برگزار می شود.

کد خبر 983801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha