فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی در کردستان منتشر شد

عبیدالله رستمی گفت: فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی که آذرماه امسال در کردستان برگزار می‌شود، منتشر شد.

عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: براساس اعلام فراخوان جشنوار تئاتر استانی، این جشنواره از پنجم تا پانزدهم آذرماه امسال در کردستان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به چگونگی شرکت در این جشنواره گفت: ثبت نام در این جشنواره از طریق سایت درگاه تئاتر استان و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: موضوعات این جشنواره آزاد است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را با موضوعات شعار سال، حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، تاریخی، ادبی، اقتصادی، سیاسی، آداب و رسوم و سنت‌ها ارسال کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد: باتوجه به اینکه شیوع ویروس کرونادآثار مخرب روانی در جامعه ایجاد کرده است، آثار جشنواره تئاتر استانی باید مبتنی بر ایجاد روحیه نشاط و امیدبخشی در جامعه باشد.

 

رستمی یادآور شد: متقاضیان شرکت‌کننده در این جشنواره تا پایان مهرماه جاری فرصت دارند تا تقاضای شرکت در این دوره از جشنواره را ثبت کنند و همچنین تا ۲۳ آبان نیز  آخرین مهلت ارسال فیلم آثار متقاضیان است.

 

‌وی در پایان اضافه کرد: سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی با همکاری و حمایت شو‌رای اسلامی و شهرداری سنندج برگزار خواهد شد.

کد خبر 983834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha