۱۵۱ برنامه فرهنگی، ورزشی در استان زنجان اجرا می شود

خلیلی از برگزاری بیش از ۱۵۱ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: افتتاح ۹ پروژه عمرانی ورزش و جوانان و افتتاح و تجهیز ۶ خانه روستایی از جمله ی این برنامه هاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته تربیت بدنی اظهار کرد: بیش از 151 برنامه فرهنگی ورزشی در این هفته برگزار می شود و افتتاح 9 پروژه ورزش و جوانان و تجهیز 6 خانه روستایی از جمله ی این برنامه هاست .

 

علی خلیلی، ورزش را یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر زندگی فردی و اجتماعی جامعه دانست وافزود: فعالیت در عرصه  تعالی و پیشرفت این امر در جامعه نشاط و تندرستی و پویایی جامعه را رقم خواهد زد و این نشان دهنده ی ارزش کار دست اندر کاران ورزش و جوانان است.

 

وی با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی و تاثیر آن در بالا بردن راندمان کاری تاکید کرد: همه بویژه کارکنان ورزش و جوانان باید فارغ از هر نوع اختلاف سلیقه یا نظری کنار هم و با هم  فعالیت کنند تا به اهداف و افق های بزرگ تری دست پیدا کنیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه پروژه های عمرانی در سال جاری از وضعیت مطلوبی برخوردارند و در مقایسه با سال گذشته پیشرفت داشته ایم تصریح کرد: استخر سرپوشیده هیدج، استخر سرپوشیده صائین قلعه، چمن مصنوعی روستای شویر، سکوی تماشاچیان سلطانیه، خانه جوانان استان، سالن شمشیر بازی بعثت زنجان، سالن تیر اندازی بعثت زنجان، سالن چند منظوره ورزشی سلطانیه(خیر ساز) و ساختمان اداری، مجموعه خصوصی سوارکاری کالسکه طلایی و افتتاح و تجهیز 6 خانه روستایی عنوان  پروژه های در آستانه افتتاح هستند و تعداد 8 پروژه نیز قابلیت افتتاح تا پایان دولت دوازدهم را دارند که شامل 7024 متر مربع فضای سرپوشیده و 28816 متر مربع فضای روباز نیز مجموع مساحت این پروژه هاست.

 

خلیلی با اشاره به شرایط خاص کرونایی موجود و محدودیت های ناشی از آن اظهار داشت: کلیه برنامه هایی که برای هفته تربیت بدنی تدوین شده یا به صورت مجازی ست و یا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با تعداد محدود برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان اعلام کرد: برنامه های فرهنگی ورزشی اداره کل در هفته تربیت بدنی که با شعار کرونا فرصتی برای تغییر نگاه به ورزش همراه است در 4 بخش برگزاری مسابقات مجازی، پویش های آگاهی بخش، وبینارهای آموزشی و مسابقه اجرای طرح های نوین همگانی و قهرمانی در ورزش خواهد بود و این برنامه ها در کلیه شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد.

 

خلیلی همچنین از میزبانی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک در رشته ی سنگنوردی خبر داد و افزود: این مسابقات همزمان با هفته ی  تربیت بدنی، با عنوان گرامیداشت کنگره 3535 شهید استان طی دو روز در 29 و 30 مهر ماه، بدون حضور تماشاگر، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

کد خبر 983866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha