رفع مشکل ایرلاین‌ها با حضور وزیر راه و شهرسازی/ افزایش پروازهای روزانه از حداقل ۱۳۰ پرواز به بیش از ۳۳۰ پرواز بعد از شیوع ویروس کرونا

مهم‌ترین عناوین خبری هوانوردی کشور در هفته‌ای که گذشت؛ رفع مشکل ایرلاین‌ها با حضور وزیر راه و شهرسازی، افزایش پروازهای روزانه از حداقل ۱۳۰ پرواز به بیش از ۳۳۰ پرواز بعد از شیوع ویروس کرونا و توقف تصمیم شرکت‌ها برای افزایش قیمت بلیط هواپیما بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهم‌ترین اخبار هوانوردی کشور طی یک هفته‌ گذشته شامل موارد زیر هستند:

  • حضور مستمر ناظران سلامت در فرودگاه مشهد/ کاهش سفر هوایی زائران به مشهد به دلیل کرونا 

مديركل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از حضور مستمر ناظران سلامت در فرودگاه مشهد خبر داد و تاکید کرد که با حضور ناظران، پروتکل‌های بهداشتی به طور دقیق در این فرودگاه رعایت می‌شوند.

  • بازدید وزیر راه و شهرسازی از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا)

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سفر به اصفهان با حضور در شرکت صنایع هواپیماسازی ایران بازدیدی از این مجموعه و دستاوردهای هوایی این شرکت داشت.

  • مسیرهای پروازی به اروپا در حال افزایش است/ در حال مذاکره برای افزایش پروازها به ترکیه هستیم/ نظارت کامل سازمان هواپیمایی بر فاصله‌گذاری اجتماعی از ابتدای آبان

تورج زنگنه معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروازهای خارجی توسط هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است و با انجام مذاکرات به دنبال افزایش تعداد این پروازها هستیم.

  • توقف تصمیم شرکت‌ها برای افزایش قیمت بلیط هواپیما/ زمان تصمیمات هیجانی نیست

هواپيماي بوئینگ  ۷۴۷ ایران ایروزیر راه و شهرسازی از توقف موضوع تغییر قیمت بلیط هواپیما از ابتدای آبان‌ماه خبر داد و هرگونه تصمیم در این خصوص را نیازمند بررسی عنوان کرد.

  • عضو اصلی هیات مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) منصوب شد

در حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، عضو اصلی هیات مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مدت ۴ سال منصوب شد.

  • افزایش پروازهای روزانه از حداقل ۱۳۰ پرواز به بیش از ۳۳۰ پرواز بعد از شیوع ویروس کرونا / اتمام ۲۱ پروژه فرودگاهی طبق برنامه تا پایان سال ۹۹

سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: به واسطه شیوع ویروس کرونا و با گذشت زمان شاهد افزایش میزان پروازها از حداقل ۱۳۰ پرواز به بیش از ۳۳۰ پرواز روزانه هستیم که در یک شیب ملایم روبه بهبود است.

  • بلیت پروازهای داخلی تا اول آبان افزایش نمی‌یابد/ رفع مشکل ایرلاین‌ها با حضور وزیر راه و شهرسازی

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که مطابق توافقات انجام شده بین ریاست این سازمان با مدیران ایرلاین‌ها، بلیت پروازهای داخلی تا اول آبان ماه افزایش پیدا نمی‌کند.

  • ایران‌ایر آماده بهره‌بردن از تولیدات داخلی در حوزه هوایی است / مشتاق به ارتباط بیشتر برای تولیدات مورد نیاز با صنایع هواپیماسازی ایران هستیم / با ایجاد تولید و درآمد بیشتر چابک‌سازی هما در قدم بعدی خواهد بود

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران‌ایر آماده بهره بردن از تولیدات داخلی در حوزه هوایی است و در این زمینه علاقه‌مند به همکاری با شرکت صنایع هواپیماسازی ایران هستیم.

  • اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه ایرانشهر/ برخورد شدید با حاملان مواد مخدر در فرودگاه

رئیس فرودگاه ایرانشهر از اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در این فرودگاه خبر داد و تأکید کرد که از ورود افراد فاقد ماسک به داخل هواپیما جلوگیری می‌شود.

  • پیش‌بینی کاهش هشت بيليون دلاری درآمد هوانوردی خاورميانه نسبت به پيش از کرونا / افزوده شدن سلامت به اولویت‌های اصلی فرودگاه‌ها

رئیس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران از پیش‌بینی کاهش ۲۷ بيليون دلاري درآمد فرودگاه‌ها و ترافيک هوايي در منطقه آسياپاسفيک و کاهش هشت بيليون دلاري در منطقه خاورميانه نسبت به دوران پيش از بحران کرونا تا پايان سال ۲۰۲۰ خبر داد.

  • برگزاری کمیته عملیات زمستانی در فرودگاه مشهد/ آمادگی فرودگاه‌های استان خراسان رضوی جهت ارائه خدمات در فصل سرما

مدیرکل فرودگاه استان خراسان رضوی گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما به کشور، فرودگاه‌های این استان با در نظر گرفتن تمهيدات ويژه به استقبال بارش‌های زمستانی می‌روند.

  • از سرگیری پروازهای "هما " به دو مقصد در آلمان

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" پروازهای خود به مقاصد کلن و فرانکفورت را از سر می‌گیرد.

  • پرواز فوق‌العاده "هما" به رم

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یک پرواز فوق‌العاده به مقصد رم انجام می‌دهد.

کد خبر 983879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha