ساخت موزه مردم شناسی در شهرستان پلدختر

قاسمی، از ساخت موزه مردم شناسی در شهرستان پلدختر خبر داد و گفت: با تأمین زمین توسط فرمانداری یا شهرداری کار ساخت این مجموعه آغاز خواهد شد.

«سیدامین قاسمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اینکه در سیل ۹۸ آسیب زیادی به پل‌های تاریخی این شهرستان وارد شد، اظهار داشت: مقرر شد که با تأمین اعتبار کار مرمت و استحکام سازی این پل‌ها انجام شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: اعتباری که برای سیل ۹۸ در لرستان در نظر گرفته شده  ۲۴ میلیارد است و پیگیر آن هستیم.

 

وی با اشاره به سهم پلدختر از این اعتبار، خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت تفرجگاهی بادامک پلدختر نیز مورد بررسی قرار گرفته است و به صورت موقتی زیرساخت اولیه آن ایجاد خواهد شد تا مجوزهای لازم برای تهیه زیرساخت‌های پایدار اخذ شود.

 

قاسمی با اشاره به اعلام آمادگی یک سرمایه گذار برای انجام یک کار گردشگری در پلدختر، اذعان داشت: در این راستا مقرر شده یک شهرک گردشگری برای نمایش زندگی اقوام مختلف این شهرستان ایجاد کند.

 

وی با اشاره به ساخت موزه مردم شناسی شهرستان پلدختر بیان داشت: در مورد موزه مردم شناسی این شهرستان نیز مقرر شد که در صورت تأمین زمین توسط فرمانداری یا شهرداری کار ساخت این مجموعه آغاز شود.

کد خبر 983925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha