گذر هشتم گذری با بوی بهشتی ثامن الحج

سروری زاده با اشاره به اجرای برنامه گذر هشتم گفت: گذر هشتم همزمان با سالروز شهادت امام رئوف، رایحه و رنگ و بوی امام رضا را در شهر اصفهان پراکنده و فضای شهر را رضوی و معنوی می کند.

«سعید سروری‌زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان از برگزاری ویژه برنامه «گذر هشتم» خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه با همت تعدادی از خادمیاران و همیار خادمیاران رضوی کانون محله ای نورباران اصفهان برگزار شد.

 

مسئول کانون محله ای خادمیاران رضوی نورباران اصفهان افزود: گذر هشتم که در مناسبت‌های مذهبی اعم از اربعین حسینے، شهادت امام رضا(ع) و دیگر ائمه برگزار می‌شود، در اعیاد نیز با رنگ و بویی متفاوت و خاص به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

وی اضافه‌کرد: اولین ویژه برنامه در شب اربعین حسینے در سالن مدرسه امام محمد‌باقر(ع) بصورت زنده در پیج دلدادگان رضا(ع) برگزار شد.


سروری زاده تصریح‌کرد: این برنامه با پخش روح‌انگیز صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و سپس با سخنرانی حجت‌السلام مصطفی بهشتی و مداحی علی شاهسنایی در مدح امام حسین(ع) ادامه یافت.


وی افزود: دومین و سومین ویژه‌‌برنامه های این گروه فرهنگے هنری در شب شهادت و شام‌غریبان امام رضا(ع) در فضای مجازی منتشر و در موکب چایخانه‌ی حضرت رضا(ع) واقع در چهارراه نورباران نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

 

سروری‌زاده اشاره‌ کرد: در این ویژه برنامه‌‌ها از مجریان برگزیده‌ای که در دوره‌ی فن‌بیان و گویندگی آموزش دیده‌اند، دعوت به همکاری شده و این برنامه با اجرای این گویندگان برگزار می‌شود.

 

وی درپایان افزود: این ویژه برنامه در مناسبت های آینده نیز در پیام‌رسان اینستاگرام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 983984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha