کمک ۲۰۰ میلیون ریالی مردم اسالم به سیل زدگان روستای گیجاو

حجت الاسلام باقری ارومی از کمک ۲۰۰ میلیون ریالی مردم اسالم برای خرید مصالح و تعمیر لوازم آسیب دیده از سیل در روستای گیجاو این بخش خبر داد.

حجت الاسلام«محمدجواد باقری ارومی» امروز(شنبه، ۲۶ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: به همت هیئت حضرت ابوالفضل العباس(ع) اسالم سیمان، سنگ بلوک، ایرانیت، آبگرم و ... به روستای گیجاو دهستان خرجگیل اسالم اختصاص داده شده و لوازم آسیب دیده از سیل تعمیر شد.

 

امام جمعه اسالم افزود: برای خرید این مصالح و تعمیر لوازم ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

 

وی به توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم همزمان با شهادت امام رضا(ع) در بخش اسالم اشاره کرد و گفت: این تعداد غذای گرم به ارزش ۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی اظهارکرد: همچنین به همین مناسبت هیئتی ها آش نذری به ارزش ۳۰ میلیون ریال پخت و بین ۴۰۰ نفر توزیع کردند.

 

امام جمعه اسالم گفت: در ایام رحلت پیامبر رحمت و مهربانی و شهادت امام حسن مجتبی(ع) بسته های غذایی هر کدام به ارزش سه میلیون ریال با همکاری سپاه ناحیه تالش، قرارگاه نصر حاج قاسم، حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج)، کانون فرهنگی و هنری مصلی و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه (س) تهیه و در مسجد حضرت ولیعصر(عج) اسالم بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی خاطرنشان کرد: هدایت و هدفمند کردن نذورات و کمک های مردمی در روزهای سخت و شرایط دشوار اقتصادی می تواند به رفع مشکلات نیازمندان واقعی کمک کند و مردم بخش اسالم در ایام شیوع ویروس کرونا چندین بار در قالب رزمایش های مواسات و همدلی و تعاون و احسان کمک های مومنانه خود را به دست نیازمندان آبرومند رسانده اند و امیدواریم که این مسئله به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

کد خبر 984038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha