افزایش تخت های بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آستارا

حیدرنیا از افزایش تخت های بخش مراقبت های ویژه قلبی بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا خبر داد.

«بختیار حیدرنیا» امروز(یکشنبه، ۲۷ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران قلبی تعداد تخت های بخش مراقبت های ویژه قلبی(CCU) از ۶ تخت به هشت تخت افزایش یافت.

 

رییس بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا افزود: برای خرید تخت های جدید بخش مراقبت های ویژه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی تصریح کرد: تعداد کم تخت های بخش مراقبت های ویژه قلبی باعث می شد تا بعضی از بیماران نیازمند به دستگاه و تجهیزات ویژه قلبی در اورژانس منتظر بمانند و با افزایش تعداد تخت ها  مشکل این بیماران تا حدودی حل شد.

 

حیدرنیا از راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا خبر داد و گفت: برای تهیه و راه اندازی این دستگاه بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی گیلان هزینه شد.

 

رییس بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا افزود: اکسیژن مورد نیاز بیمارستان شهید بهشتی آستارا از اردبیل و رشت تهیه می شد و درصورت بروز بحران همچون کرونا، بارش برف سنگین، تصادفات و ... که نیاز بیماران به اکسیژن بیشتر می شود مشکلات شدیدی در تامین اکسیژن وجود داشت که با راه اندازی این دستگاه، این مشکلات برطرف شد.

 

حیدرنیا خاطرنشان کرد: راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز و خرید تخت های بخش مراقبت های ویژه قلبی با پیگیری های به‌عمل آمده و عنایت ویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان انجام شد.

کد خبر 984044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha