اجرای پویش «پازل همدلی» به همت بهزیستی شیروان

مدیر اداره بهزیستی شیروان گفت: پویش «پازل همدلی» به همت بهزیستی شیروان اجرا می شود.

«علی اکبر آرام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: برپایی پویش پازل همدلی با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و با کمک و مشارکت همه مردم ایران اسلامی اجرا می شود.

 

مدیر اداره بهزیستی شیروان بیان کرد: در پویش پازل همدلی بسته های  لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت اداره بهزیستی شیروان تهیه و توزیع می شود.

 

آرام خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت 100 هزار ریال در تامین لوازم التحریر و کوله مدرسه دانش آموزان نیامند و محروم سهیم باشند.

 

وی از همه کسانی که قصد  مشارکت در این پویش همدلی را دارند خواست تا با مراجعه به نشانی pazzlehamdeli.ir و یا سایت بهزیستی کشور، اطلاعات خود را وارد و سپس استان خراسان شمالی، شهرستان شیروان را انتخاب کنند و یک یا چند قطعه پازل را به نام خود ثبت و خریداری کنند.

 

مدیر اداره بهزیستی شیروان تصریح کرد: تمام فرآیندها و روش‌های اجرایی این کار و کمک های جمع شده و در نهایت لوازم التحریری که تهیه می شود کاملاً شفاف در سایت مربوطه برای همه مشارکت‌کنندگان قابل رویت و قابل دسترس خواهد بود و همه مشارکت کنندگان می‌توانند نتایج کار را تا پایان دنبال کنند.

 

آرام افزود: قطعا خیران و نیکوکاران شیروان که تاکنون اقدامات بسیار خوبی را در تمام حوزه ها داشته اند در این موضوع با هدف حمایت از دانش آموزان محروم شرکت خواهند کرد.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 984142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha