توسعه برنامه های فرهنگی در مناطق روستایی و عشایری مورد توجه قرار گیرد

بحرالعلومی گفت: توسعه برنامه های فرهنگی از طریق ظرفیت مساجد در مناطق روستایی و عشایری باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم شاهد تحول فرهنگی با حضور نوجوانان و جوانان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» امروز (27 مهرماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و جمعی از کارکنان گفت: کانون های مساجد ظرفیت بزرگی برای فعالیت های فرهنگی در سطح جامعه و محلات است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: توسعه برنامه های فرهنگی از طریق ظرفیت مساجد در مناطق روستایی و عشایری باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم شاهد تحول فرهنگی با حضور نوجوانان و جوانان باشیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: شور و نشاط در نوجوانان و جوانان مسجدی برای کارهای فرهنگی بسیار بالاست و می توان از حضور آنها در فعالیت های فرهنگی بهره مند شد.

 

بحرالعلومی افزود: پتانسیل عمیق فعالان کانون های مساجد توانسته تا زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان را به خوبی شناسایی و جبهه فرهنگی با ظرفیت مسجد را برای مقابله تشکیل دهد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: همدلی در بین فعالان کانون های مساجد رمز موفقیت در برنامه های فرهنگی با محوریت مساجد خواهد بود و باید از این فعالیت ها حمایت شود.

کد خبر 984213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha