هزینه عمل جراحی بیمار بی بضاعت به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) پرداخت شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) برای مشارکت در کارهای خداپسندانه هزینه عمل جراحی یک بیمار بی بضاعت را پرداخت کردند.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) برای مشارکت در کارهای خداپسندانه هزینه عمل جراحی یک بیمار بی بضاعت را پرداخت کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: برخی از خیرین و نیکوکاران مسجد آقاکاظم با مشارکت فعالان کانون های الهادی (ع) در این اقدام خیرخواهانه مبلغ 15 میلیون ریال را جمع آوری کردند.

 

وی اظهار داشت: این بیمار مددجو پس از عمل جراحی و اخذ استراحت پزشکی به مدت دو روز در صحت و سلامت کامل از مرکز درمانی فاطمی ترخیص شد.

 

جبارزاده ادامه داد: بسته معیشتی برای این خانواده نیازمند نیز برای تامین معیشت در زمان استراحت پزشکی نیز تامین و در اختیار این خانواده قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) بیان کرد: طرح احسان و نیکوکاری از دیگر اقدام های فرهنگی این کانون است که تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا به شیوه های مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، تامین جهیزیه، تامین کیف و کفش و لوازم التحریر برای دانش آموزان و اهدای غذای گرم بوده است.

کد خبر 984241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha