اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در منطقه زبانزد است

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه پلیس در جمهوری اسلامی باید سرشار از معنویت باشد گفت: اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در منطقه زبانزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(یکشنبه، ۲۷ مهر) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان که در محوطه ستاد عملیاتی فرماندهی هنگ مرزی برگزار شد، اظهارکرد: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت مردم است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه نیروی انتظامی با مردم سر وکار دارد، افزود: انتظار مردم از ناجا این است که قوی و مقتدر باشد و اینگونه هم است.

 

وی با اشاره به اینکه پلیس در جمهوری اسلامی باید سرشار از معنویت باشد، تصریح کرد: اقتدار نیروی انتظامی با اتکا به معنویت حاصل شده است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا بر تقویت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در منطقه زبانزد است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری، ناجا باید مظهر دینداری و دیانت باشد، خاطرنشان کرد: داشتن اخلاق اسلامی و نیکو، هوشیاری و فریب دشمن نخوردن و با اقتدار بودن از انتظارات رهبر معظم انقلاب از مجموعه ناجا است.

 

*همه نیروهای مسلح در خدمت مردم هستند

«نوذر مرادی» نیز در این مراسم با تبریک هفته ناجا،اظهارکرد: همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ناجا، ارتش، سپاه و بسیج همگی در خدمت امنیت و آسایش مردم هستند.

 

فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا گفت: معنویت، لازمه کار نیروهای انتظامی و مرزبانی است و رفاه اجتماعی و آسایش در سایه امنیت محقق می شود و برای تحقق آن، طرح های مختلف همچون مقابله با آسیب های اجتماعی اجرا می شود.

 

گفتنی است، تجلیل از افسران، کارکنان و سربازان نمونه هنگ مرزی و نیروی انتظامی شهرستان آستارا، خانواده‌های شهدا، بازنشستگان نیروهای مرزبانی و انتظامی و همچنین نوجوان مرزبان آستارایی و سان دیدن مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی از نیروهای مسلح مستقر در میدان و ادای احترام به شهدا از بخش های صبحگاه مشترک در بندر آستارا بود.

کد خبر 984265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha