بازارچه عرضه و فروش محصولات زیتون در استان زنجان راه اندازی شود

حقیقی بر ضرورت راه اندازی بازارچه عرضه و فروش محصولات زیتون در استان زنجان تاکید کرد و گفت: ۴۰ درصد روغن زیتون کشور در زنجان تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان ظهر یکشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: به دلیل شرایط ایجاد شده از شیوع ویروس کرونا، با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

 

فتح الله حقیقی خواستار رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی توسط مردم شد و گفت: در برابر رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی اقدام قانونی خواهیم کرد .

 

وی از تقویت فعالیت هسته‌های سلامت در استان زنجان خبر داد و گفت: لازم است تا برای آگاه سازی مردم از کرونا برنامه ریزی انجام شود.

 

استاندار زنجان ضمن تاکید بر تشکیل جلسات منظم شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ادامه داد: لازم است تا محورهای این شورا به صورت تخصصی دنبال شود.

 

حقیقی هدف از برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را ارتقای فعالیت های اقتصادی در استان خواند و گفت: باید حرکت‌ها جنبه عملیاتی شده داشته و موثر باشد.

 

استاندار زنجان بر ضرورت راه اندازی بازارچه عرضه و فروش محصولات زیتون در استان زنجان تاکید کرد و گفت: ۴۰ درصد روغن زیتون کشور در زنجان تولید می‌شود و راه اندازی بازارچه عرضه زیتون و فرآورده‌ای این محصول، حق مردم این استان است.

 

وی با اشاره به اینکه وی افزود: شهرستان طارم در تولید زیتون در کشور سرآمد است، خاطرنشان کرد: برای توسعه باغات زیتون باید مسئولین ذی ربط همکاری کنند.

 

به گفته استاندار زنجان زیرساخت های لازم برای ایجاد باغ های زیتون در اراضی شیب دار طارم ایجاد شده است و لازم است تا این طرح اجرایی شود.

 

کد خبر 984270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha