اعلام اسامی برندگان مسابقات مجازی ویژه اربعین حسینی

برندگان مسابقات مجازی فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوان که به مناسبت ایام اربعین حسینی طراحی و اطلاع رسانی و اجرا شده بود، معرفی شدند.

«میلاد قربانی» مدیر کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء بجنورد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مسابقه قرآنی پویش کودک قرآنی از میان 13 کودک شرکت کننده که فیلم های قرائت خود را در مدت یک دقیقه به کانون ارسال کردند، پنج اجرا به عنوان برگزیده انتخاب شد.

 

وی افزود: آرمان و  آرمین گوهر آب، فاطمه عباسی، مریم صادقی، محمد وحیدی و محمد طاها رضایی به عنوان برندگان این مسابقه قرآنی شناخته شدند.

 

وی به مسابقه مجازی نقاشی کودک و نوجوان با موضوع مبارزه با بیماری کرونا برای گروه سنی 4 تا 14 سال اشاره کرد و گفت: 25 کودک، آثار نقاشی خود را در موضوع اعلام شده ارسال کردند که از این میان «حسین قلی پور»، «محمد مهدی شیردل»، «عباس کرامتی»، «فاطمه کمالی» و «بنفشه خان زاده»  به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

 

قربانی  همچنین به دیگر مسابقه مجازی برگزار شده ویژه اربعین حسینی اشاره کرد و با معرفی برگزیدگان آن گفت: این مسابقه نیز شامل  دلنوشته و خاطره نویسی با موضوع اربعین حسینی طراحی شده بود که پس از اطلاع رسانی از میان 30 شرکت کننده «عباس محمدزاده»، «وحید رحمانی»، «آیسانا نورانی»، «مریم ایزانلو» و «الهام حسین زاده» نوجوانان برگزیده این مسابقه هستند.

 

وی از برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری دلنوشته، عکس، خاطره و فیلم  ویژه 19 مهر خبر داد و گفت: علاقه مندان تا دوم آبان فرصت دارند تا آثار خود را در خصوص سفر پر برکت رهبری به استان خراسان شمالی در رشته های اعلام شده به آیدی تلگرامی @ghorbani1445  ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء بجنورد به دیگر فعالیت ها و برنامه های انجام شده به مناسبت دهه آخر صفر نیز اشاره کرد و گفت: در این باره 50 بسته معیشتی به همت خیرین و با مبلغ هر کدام 150 هزار تومان بین خانواده های نیازمند شناسایی شده محله توزیع شد.

 

وی همچنین از تهیه و طبخ 800 پُرس غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان به مناسبت 28 صفر خبر داد.

 

 

کد خبر 984278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha