بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونا ویروس کوشا باشند

فتح اللهی با بیان اینکه در بحران کرونا ویروس آسیب های جدی بر برخی از مشاغل وارد شده است گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونا ویروس کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(یکشنبه، ۱۷ مهر )در جلسه ستاد تسهیلات کرونا ویروس در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهارکرد: با بحران کرونا ویروس جامعه دچار چالش شد. 


فرماندار رشت با بیان اینکه آموزش و سرمایه‌گذاریها با مشکل جدی مواجه شده است گفت: با وجود این مشکلات و چالش‌ها در کشور، تسهیلات ویژه‌ای برای آسیب‌دیدگان کرونا ویروس در نظر گرفته شد.

 

وی اذعان کرد: بخشی از این تسهیلات پرداخت شد و بخشی دیگر در حال پرداخت است و امیدوارم بانک ها کمال همکاری را در پرداخت این تسهیلات داشته باشند. 


فتح اللهی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط کشور شرایط خاصی است و با توجه به تحریم ها و تهدیدها، با اتحاد و هم‌دلی توانستیم بر این بحران فائق آییم.

 
فرماندار رشت اضافه کرد: علیرغم کمبود تجهیزات پزشکی و تحریم دارویی، با تلاش و کوشش و اتحاد توانستیم براین فشارها پیروز شویم و این روند تا پایان بحران بایستی ادامه داشته باشد.


وی با تاکید براینکه عموم مردم بیماری کرونا ویروس را جدی بگیرند افزود: هموطنان از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و گیلان را مقصد سفر قرار ندهند. 


فتح اللهی تاکید کرد: بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و عدم رعایت  فاصله های اجتماعی وضعیت را حادتر خواهد کرد.

کد خبر 984375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha