صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «منوچهر امان الهی» امروز (یکشنبه ۲۷ مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی چهارمحال و بختیاری که در محل مجتمع جوادالائمه خیابان دوازدهم محرم شمالی شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین نیازهای شهروندان است و در این راستا نیروی انتظامی نقش مهم و بی بدیلی را ایفا می‌کند.

 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر امنیت برقرار نباشد در تمامی امور جامعه اخلال ایجاد می‌شود و کشور از مسیر رشد و شکوفایی خود بازمی‌ماند از همین رو امنیت نقش مهمی در روند زندگی افراد دارد.

 

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی زیر پرچم ولایت فقیه و برای دفاع از ایران اسلامی صدها شهید تقدیم کرده است، تصریح کرد: امروز همگان شاهد آن هستیم که نیروهای انتظامی به صورت شبانه روزی با وظایف و ماموریت‌های مشخص خود مجاهدانه و ایثارگرانه در کشور و استان تلاش می‌کنند.

 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه روزانه بیش از هزار تماس با بخش ۱۱۰ انجام می‌گیرد، اظهار داشت: این موضوع به تنهایی ماه ها و سال ها کار پلیسی نیاز دارد.

 

امان ‌الهی بابیان اینکه امنیت خوبی در استان چهارمحال و بختیاری برقرار است، تصریح کرد: این استان در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی و انتظامی جایگاه مطلوبی دارد و در این میان مشارکت و همراهی مردم نیز تاثیرگذار بوده است.

 

وی هفته نیروی انتظامی را فرصت تبیین ایثارگری فعالان این عرصه دانست و گفت: این هفته فرصتی برای ارتقای مشارکت عمومی، آگاهی بخشی برای افزایش امنیت جامعه است.

 

خاطرنشان می شود: در این آیین از خانواده شهدا، ایثارگران، نیروهای ساعی، خیران امنیت ساز و برگزیده‌های قرآنی تجلیل شد.

 

کد خبر 984404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha