سستی رأی یکی از آفت‌های موجود بین مسئولان است/ در مقابل دشمن باید با شجاعت و عقلانیت ایستاد

آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه در مقابل دشمن باید با عقلانیت و شجاعت ایستادگی کرد، گفت: سستی رأی یکی از آفت‌های موجود بین مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «آیت‌الله محمدرضا ناصری» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: کشور امروزه با چالش‌هایی مواجه است که مسئولان باید برای رفع این مسائل همت داشته و به‌صورت جهادی تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه سیستم آموزشی کشور نواقص بسیاری دارد اظهار داشت: این سیستم توسط انگلیسی‌ها در 100 سال گذشته به ما تحمیل‌شده و اثرات منفی خود را نیز در بخش‌های مختلف کشور گذاشته است. به‌طور مثال یک نیروی فعال در یک شرکت، 30 با یک دستگاه کار می‌کند ولی هیچ خلاقیتی به خرج نمی‌دهد تا نحوه عملکرد را تغییر و سبب پیشرفت خود و کارخانه موردنظر شود.

امام جمعه یزد ارائه راهکار برای حل مشکلات مردم به‌ویژه در بخش اقتصادی را ازجمله نیازهای اصلی کشور دانست و اضافه کرد: متأسفانه امروزه در کشور شاهد ارائه راهکار نیستیم که همین مسئله سبب نارضایتی مردم می‌شود.

وی عنوان کرد: ما یکسری مشکلات در کشور داریم که راه‌حل آن هم در کشور خودمان است ولی برخی از مسئولان راه چاره را در کشورهایی می‌بینند که همه این مسائل را برای ما به وجود آورده‌اند.

ناصری یزدی با تأکید بر اینکه خود را دست دشمن سپردن عقلانیت نیست، افزود: ما نباید به دشمن مجال بدهیم که هر توطئه‌ای دارد در کشور پیاده کند و اگر در مقابل آنها میدان را خالی کنیم یعنی از آنها ترسیدیم و از آن فرار کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال این است که ما را بترساند اضافه کرد: ما در مقابل این تفکر آنها باید با شجاعت و عقلانیت به شکلی عمل کنیم که از مشکلات عبور کنیم.

امام جمعه یزد سستی رأی را یکی از آفت‌های موجود در بین برخی مسئولان کشور دانست و افزود: این مسئله سبب شده تا برخی از مسئولان نتوانند با قاطعیت یک مسئله را دنبال کنند.

کد خبر 984807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha