قانون، عدل و انصاف در استخدام ها از سوی مسئولان رعایت شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تأکید بر ضرورت دوری از فرصت سوزی در استخدامی ها، گفت: مسئولان باید عدل و انصاف و قانون را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(27مهر)، در دیدار با مدیرعامل و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت: کمک رسانی جمعیت هلال احمر در آسیب ها و حوادث به مردم علی رغم جنبه سازمانی یک وظیفه دینی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت حضور افراد دانا و توانمند درامدادهای تخصصی تأکید کرد و افزود: توجه به کمیت و کیفیت کار همواره باید مورد تأکید باشد.

 

وی ادامه داد: در هلال احمر باید در درون و بیرون از سازمان از افراد مبتکر، خوش فکر و توانا برای آورده های جدید و از نیروهای داوطلب هلال احمر جهت حوادث ناگهانی بسیار بهره گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: جمعیت هلال احمر با به کارگیری جوانان مؤمن، پای کار، معنویت گرا و اخلاق مدار برای مقابله با کرونا آمادگی لازم را داشته باشد.

 

وی برخورداری از ظرفیت بالا، صبر و شکیبایی در مقابله با ناملایمات را از ویژگی های مهم کارکنان جمعیت هلال احمر خواند و اظهار داشت: در برخورد با حوادث باید دقت و سرعت عمل مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه خرم آباد با ابراز تأسف از فرصت شغلی نابرابر، تصریح کرد: مسئولان در جذب نیرو و استخدام ها باید قانون، عدل و انصاف را رعایت نمایند و باید فرصت شغلی برای همه برابر باشد.

کد خبر 984418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha