پیگیر رشد و توسعه زیرساخت‌های حوزه تئاتر مازندران هستم

زارع بابیان اینکه چاپ کتاب تاریخ تئاتر مازندران و ایجاد بانک اطلاعات هنرمندان این رشته هنری از ضروریات است، گفت: پیگیر رشد و توسعه زیرساخت‌های حوزه تئاتر استان هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(27مهر) در جلسه هیئت‌مدیره انجمن نمایش استان مازندران ضمن تحسین عملکرد این انجمن در ایام کرونا و برگزاری جشنواره‌های مجازی با محوریت تئاتر اظهار کرد: هنرمندان تئاتر با توجه به تعطیلی سالن‌های نمایش و عدم اکران نمایش‌ها دچار مشکلات معیشتی شدند و تلاش داریم مشکلت این قشر اثرگذار مرتفع شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران افزود: امروز با توجه به شیوع کرونا بسیاری از اهالی تئاتر خانه‌نشین شده‌اند، قدردان همت و تلاش این قشر اثرگذار برای برگزاری برنامه‌های تئاتر استان در فضای مجازی باهدف روشن نگه‌داشتن چراغ تئاتر، هستم.

 

وی بر لزوم تداوم برگزاری جشنواره‌های مجازی با محوریت تئاتر استان تأکید کرد و افزود: استمرار این جشنواره‌ها پویایی وزنده بودن تئاتر استان را نشان خواهد داد.

 

زارع بابیان اینکه چاپ کتاب تاریخ تئاتر مازندران و ایجاد بانک اطلاعات هنرمندان این رشته هنری از ضروریات است، اظهار کرد: پیگیر رشد و توسعه زیرساخت‌های حوزه تئاتر استان هستم.

 

وی به سی و دومین جشنواره  تئاتر استان مازندران اشاره کرد و گفت: این جشنواره به‌عنوان اصلی‌ترین رویداد تئاتر استان همواره مورد تائید و حمایت این اداره کل بوده و باید در برگزاری این جشنواره دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا موردتوجه باشد.

کد خبر 984421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha