پلیس مدافع امنیت جامعه/دشمنان با جنگ نرم درصدد انحراف جوانان هستند

قاسمی با بیان اینکه پلیس همواره مدافع امنیت جامعه است گفت: دشمنان امروز با جنگ نرم در صدد به انحراف کشیدن ذهن و عقاید جوانان این مرز و بوم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیداکبر قاسمی» شامگاه یکشنبه(۲۷مهر) در مراسم  تجلیل از  مدافعان امنیت و خانواده شهید مدافع امنیت حسن پاینده به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: تامین امنیت راه‌ها، شهرها، مبارزه با قاچاقچیان، کشفیات سلاح و نقش‌آفرینی در ابعاد مختلف اجتماعی از جمله اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب است.
 
 
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره پشتیبان نیروی انتظامی هستند گفت: دشمنان انقلاب و نظام همواره درصدد ایجاد ناامیدی در جامعه به‌ویژه در جوانان هستند که با اتحاد نیروهای مردمی و امنیتی هرگز موفق نخواهند شد. 
 
 
قاسمی عقب‌نشینی و کوتاه آمدن و ترس مقابل دشمن را از مفاهیم مردود دانست و خاطرنشان ساخت: این ملت با اتحاد و وحدت  و با داشتن ایمان قوی در برابر رژیم شاهنشاهی و دشمن بعثی ایستادند.‌
 
 
وی با اشاره به شکست‌های آمریکا در عراق، سوریه و لبنان ادامه داد: آمریکا هرجا که در صحنه وارد شد شکست و اسلام ناب محمدی دشمنان را از صحنه بیرون کرد، امروز آمریکا به جایی رسیده که برخی از رهبران آمریکایی‌ خود اذعان دارند که آمریکا رو به افول است‌.
 
 
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به فداکاری های مدافعان امنیت جامعه پرداخت و تصریح کرد: امنیت امروز را مدیون جانفشانی‌ها و ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم، این ملت انقلابی نیز همواره پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.
 
 
وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتدار نیروی انتظامی در مقابله با سودجویان و مقابله با بر هم‌ زنندگان نظم و امنیت کشور اشاره و خاطر نشان ساخت: مجموعه پلیس همچنین در حوزه رونق اقتصادی نیز نقش ایفا کرده چرا که اگر امنیت جامعه تامین نشود چرخ تولید کارخانجات نمی‌چرخد.
 
 
قاسمی برخورد با عوامل سودجو و مقابله با سلاح‌های غیرمجاز را از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز دشمن از ظرفیت فضای مجازی به‌عنوان ابزار جنگ نرم بهره گرفته تا ذهن جوانان را به انحراف بکشاند اما پلیس در این عرصه نیز با توطئه‌های دشمن در فضای مجازی ورود کرده و مقابله می‌کند.‌
 
 
وی تفکر بسیجی در کشور را حائز اهمیت دانست و اذعان کرد: هرجا که از تفکر بسیجی بهره گرفته شد به پیشرفت‌ رسیدیم اما فقدان این تفکر در برخی عرصه‌ها ما را با مشکلاتی مواجه کرد.
 
 
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تاکید کرد: عده‌ای به‌دنبال مذاکره با آمریکا هستند و از گذشته درس نمی‌گیرند، ما باید از مذاکرات برجام عبرت بگیریم که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده بودند که به این مذاکرات خوش‌بین نیستم.
کد خبر 984495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha