نیروی انتظامی امید به زندگی و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده است

مدیر عامل شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین گفت: نیروی انتظامی امید به زندگی و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، همزمان با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، با حضور مدیر عامل شهرک صنعتی سالاریه ، در پاسگاه جواد آباد ضمن عرض تبریک از زحمات فرمانده و پرسنل محترم پاسگاه بخش جواد آباد تقدیر و تشکر بعمل آمد .


غلامحسین هاشمیه مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ضمن عرض خداقوت به پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی در این دیدار گفت: باعث افتخار است که نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف، امنیت کشور را به رخ دشمنان کشور می‌کشد و نیروی انتظامی امید به زندگی و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده است ، مساله امنیت، تنها به امنیت اجتماعی و اقتصادی محدود نمی‌شود؛ بلکه در حوزه‌های امنیت سلامت و فرهنگ نیز گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.


رییس شواری حل اختلاف شهرک های صنعتی سالاریه و چرمشهر  با ذکر این نکته که ناجا دایره امنیت را گسترده کرده است، تصریح کرد: در عرصه امنیت فرهنگی در حوزه پیشگری و برخورد، گام‌های بلندی برداشته شده است که نشان دهنده تلاش نیروی انتظامی برای تحقق امنیت متوازن است.


عضو هیات مدیره شهرک صنعتی سالاریه  در پایان گفت: وجود پاسگاه جواد آباد در منطقه امنیت شهرکهای صنعتی را بالا برده و از حضور بموقع و یاری رساندن در مواقع اضطراری تشکر و قدردانی نمود .

کد خبر 984559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha