استفاده از برنامه غیر از شاد در آموزش مجازی ممنوع است

رئیس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پروش خراسان شمالی گفت: استفاده از برنامه و سامانه به جز شاد، در آموزش مجازی مدارس غیرمجاز بوده و مدیران مدارس حق ندارند جز با تایید آموزش و پرورش از برنامه ای به جز شاد استفاده کنند.

«فرامرز صدقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برخی از مدیران از جمله مدیران مدرسه های خاص، درخواست استفاده از اپلیکیشن هایی جز شاد داده اند اما با آن موافقت نکرده ایم.

 

رئیس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پروش خراسان شمالی افزود: فعلا هیچ اپلیکیشنی جز برنامه شاد، مورد تایید ما نبوده است و مدیران برای استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن ها و ارائه آموزش ها در فضای غیر از برنامه شاد، باید ابتدا تاییدیه آموزش و پرورش را داشته باشند.

 

وی گفت: تاکنون درخواست کتبی برای استفاده از برنامه ای جز شاد به دست ما نرسیده است و برخی از مدیران به صورت شفاهی خواستار استفاده از یک اپلیکیشن شدند که ما با آن موافقت نکردیم. 

 

رئیس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پروش خراسان شمالی افزود: قابلیت های خوبی به برنامه شاد افزوده شده است و بسیاری از مشکلات اینترنتی مدارس هم رفع شده است.

 

بر اساس این گزارش؛ کُند بودن ارسال و دریافت مطالب در برنامه شاد، سبب گلایه معلمان و خانواده های دانش آموزان شده است و برخی از مدیران مدارس خواستار استفاده از اپلیکیشن دهش شده اند اما آموزش و پرورش با آن موافقت نکرده و اعلام کرده که مورد تایید نیست.


 

کد خبر 984661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha