۸۳ درصد تماس‌های مردم با فوریت‌های پلیس عملیاتی شده است

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه میانگین حضور پلیس در صحنه در شهرها حدود ۹.۶ دقیقه است، گفت: بیش از ۸۳ درصد مطالبات و تماس های مردم با فوریت های پلیس عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار« محمد مهدیان نسب» امروز(28 مهر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خدمت به مردم و تلاش برای صیانت از نظم و امنیت جامعه مهم ترین رویکرد نیروی پلیس است.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: نیروی انتظامی در سایه ماموریت های شبانه روزی با هر گونه نا امنی و بی نظمی برخورد قاطع و قانونی دارد.

 

وی با اشاره به  میانگین حضور پلیس در صحنه در شهرها حدود ۹.۶ دقیقه است، گفت: بیش از 83 درصد مطالبات  و تماس های مردم با فوریت های پلیس عملیاتی شده است و 17 درصد باقی مانده نیز مربوط به راهنمایی و مشاوره است.

 

سردار مهدیان نسب افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶۶۰ هزار مورد مردم استان با فوریت‌های پلیس لرستان تماس گرفته اند.

 

وی خاطرنشان کرد: روزانه بین سه هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار مورد از مطالبات مردم از طریق فوریت‌های پلیس پاسخ داده می‌شود.

 

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه از افزایش ۱۸ درصدی سرقت در استان طی شش ماهه ابتدایی امسال خبرداد و گفت: همچنین سه تن مواد مخدر از نوع تریاک در لرستان طی امسال کشف شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین پنج هزار و ۴۶۶ نفر قاچاقچی مواد مخدر، توزیع کننده خرد، توزیع کننده کلان و معتاد متجاهر در استان دستگیر شده است.

 

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه دو هزار و ۱۳۹ پرونده قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده است، گفت: طی شش ماهه ابتدایی امسال ۱۲۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شده است.

 

وی با اشاره به انهدام ۵۵ باند قاچاق کالا و ارز در استان، بیان داشت: از ۱۰۰ درصد خودروهای شوتی توقیف شده در استان، ۵۴ درصد مربوط به لرستان و ۴۴ درصد نیز مربوط به استان‌های جنوبی هستند.

 

فرمانده انتظامی لرستان، ادامه داد: به دلیل اینکه این خودروها در جاده خطر آفرین هستند، با آنها برخورد می‌کنیم و در سال گذشته هشت هزار و ۵۲۰ دستگاه خودرو «شوتی» در استان توقیف کردیم.

 

وی ادامه داد: از مجموع خودروهای توقیف شده در سال جاری، ۶۰۷ خودروی «شوتی» بوده اند.

 

سردار مهدیان نسب افزود: حدود ۴۳ میلیارد تومان کالای قاچاق از این خودروهای « شوتی» کشف و ضبط شده است.

 

 وی با بیان اینکه طی سال جاری همچنین ۸۵۲ دستگاه خودرو نیز حدود ۴۰ میلیون تومان اعمال قانون شدند، افزود: مقابله با معضل خودروهای « شوتی» نیازمند همراهی و مشارکت دیگر استان های کشور است.

 

فرمانده انتظامی لرستان،  اظهار کرد: سال گذشته ۳۲۶ نفر در تصادفات جان خود را از دست داده‌اند که امسال این عدد به ۲۳۹ نفر کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 984670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha